X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת פאפאגאיו
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת מסעדות פאפאגאיו, מקבוצת גאות, יוצאת במיצוב מחדש, הכולל מהלך שיווקי רחב במסגרתו תשדרג את ששת סניפי הרשת בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקלים.
לדברי צפריר גינסברג, מנכ"ל קבוצת גאות, המפעילה את רשת פאפאגאיו: "בעקבות מחקרי שוק מקיפים שערכה הרשת, בו נבחן שוק הבשר בישראל, עולה כי פוטנציאל הגידול של פאפאגאיו נאמד בעשרות אחוזים, במסגרת זאת החליטה במהלך 2009 לשדרג ולחדש את פני הרשת".
על-פי מחקר שוק מקיף שנעשה עבור רשת פאפאגאיו, בו נבחן שוק הבשר בישראל, עולה כי שוק מסעדות הבשר בישראל מגלגל כ-2.5 מיליארד שקלים בשנה. צריכת הבקר הממוצעת לנפש היא כ-17.5 ק"ג בשנה, המהווה 20% בלבד מסך הצריכה של בשר העוף והדגים.
לדברי גינסברג: "בישראל פועלות כיום כ-1200 מסעדות המתמחות בבשר, כאשר רק שליש מהן כשרות. רוב המסעדות הכשרות הינן עממיות, נתון המעניק לרשת פאפאגאיו יתרון, שכן כיום יותר מ-50% מהאוכלוסיה צורכים בשר כשר. בשנים האחרונות צמח בתוך אוכלוסיית אוכלי הכשר מגזר סוציו-אקונומי מבוסס ואמיד הדורש מוצרי בשר גורמה איכותיים ושירות ברמה גבוהה".
עוד עולה מהמחקר כי: בעוד את העוף הצרכן הישראלי צורך בעיקר בבית, את הבקר צורכים הישראלים בעיקר מחוץ לבית. עד שנת 2008 חל גידול של 10-8% בכל שנה במגמת האכילה מחוץ לבית.
רשת פאפאגאיו הפועלת בארץ כ-10 שנים, מתמחה בבשר בשיטת צלייה ברזילאית, ומציעה מגוון בשרים איכותיים, הזוכים לטיפול מידיהם המיומנות של קצבי הרשת. עם השינוי בהרגלי הצריכה מזהה פאפאגאיו צורך לאמץ אסטרטגיה שיווקית חדשה, ובמסגרתה תשיק תפריט ערב חדש, תחת קונספט "casual dinning" - תפריט קליל יותר המתאים לקהלי יעד רחבים. בנוסף מינתה הרשת את השף עומרי שחר, המופקד על השנויים הקולינאריים. במסגרת השינויים הושם דגש על התמחות הרשת בתחום הבשר ולתפריט הוספו מנות "A la card" ביניהן: "המבורגר פאפאגאיו 300 גרם", אנטריקוט קצבים, קרפאצ'יו איכותי, סלט עוף ברזילאי, סלט סינטה ועוד.
לרגל המיצוב מחדש ובמסגרת יעד הכיבוש של "תחום הקולינריה הכשרה בישראל", הוכפל תקציב השיווק והפרסום לשנת 2009 והוא נאמד ב-5 מיליון שקלים. הרשת תצא בקמפיין רחב היקף, שיכלול מסע פרסום בטלוויזיה, בערוץ 2 וערוץ 10, קמפיין עיתונות, אינטרנט, רדיו ומסע קידום מכירות רחב בנקודות המכירה. הקמפיין יערך על-ידי משרד הפרסום דרורי שלומי, תחת הכותרת: "פאפאגאיו - אוהבים בשר". הסיסמה החדשה מקפלת בתוכה את המסורת המפוארת ואת המקצוענות הבלתי מתפשרת של המותג לבשר האיכותי ביותר.
רשת פאפאגאיו נמצאת בבעלות קבוצת גאות הכוללת 6 סניפים לרשת, מתוכם 5 כשרים, את מרכז האירועים קסיופאה בהרצליה פיתוח, ואת מסעדת היוקרה Deca בתל אביב. סניפי פאפאגאיו בארץ: רחוב הארבעה - תל אביב, עזריאלי תל אביב, תלפיות -ירושלים, פארק המדע - רחובות, ארנה - הרצליה פיתוח, חוצות המפרץ - חיפה.

תאריך:  11/01/2009   |   עודכן:  11/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il