X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קומסופט;
מחברת קומסופט נמסר כי, שילוב מערכות DataStage יאפשר ללקוחות SAP, לטעון נתונים ומידע ממגוון רחב של מקורות מגוונים, כגון: מערכות CRM, בסיסי נתונים שונים, XML, MF, ועוד.

▪  ▪  ▪

SAP תפיץ את מוצרי DataStage בעולם.
בחרה ב- DataStage כחלק אינטגרלי ממערכות אחסון המידע שלה.
בעקבות ההסכם תהנה קומסופט משיתוף פעולה עם חברת NESS בישראל.
חברת קומסופט, המייצגת בישראל את חברת Ascential, המפתחת ומשווקת את מוצר התוכנה DataStage, הודיעה כי חברת התוכנה הגרמנית SAP, בחרה לשלב את מערכות DataStage כחלק אינטגרלי ממערכות אחסון המידע שלה. מקומסופט נמסר כי, שילוב מערכות DataStage יאפשר ללקוחות SAP, לטעון נתונים ומידע ממגוון רחב של מקורות מגוונים, כגון: מערכות CRM, בסיסי נתונים שונים, XML, MF, ועוד - ולא רק ממקורות התואמים את פלטפורמת המידע R/3, כפי שהיה ניתן עד היום.
חברת SAP הגרמנית, נחשבת לאחת מחברות התוכנה הגדולות בעולם (כ13- אלף לקוחות ברחבי העולם). ההחלטה על שילוב DataStage נועד לאפשר ללקוחותיה להוסיף מידע למאגרי המידע שלהם ממקורות מגוונים ולנהל את מערך איסוף המידע שלהם באופן גמיש, יעיל, אמין ומהיר יותר.
מ- SAP נמסר כי המגעים בין החברות החלו כבר לפני שנה כאשר נעשתה פנייה לחברת Ascential, במטרה לשלב את DataStage, במערכות האחסון שלה. לאחר תקופה של ניסויים ובדיקות שכללו בדיקת מוצרי גזירה-טעינה (ETL) נוספים, נבחר לבסוף DataStage ככלי המוביל, בזכות גמישותו הגבוהה, תמיכתו הרחבה במגוון מקורות כולל MF, ועליונות הביצועים. עם חתימת החוזה, יהפוך DataStage חלק אינטגרלי מפתרון אחסון המידע של SAP, וישווק באמצעות צינורות השיווק של SAP בעולם, ו- NESS טכנולוגיות בישראל.
מנכ"ל קוסמופט, דב פאר: "אנחנו מאוד שמחים על פרסום העסקה בין Ascential ו- SAP, דבר המוכיח לנו, כי אם ענקית תוכנה בינלאומית בחרה במוצר של Ascential, הרי שעשינו בחירה מוצלחת לפני מספר חודשים כשקיבלנו את הזיכיון הבלעדי לשיווק מוצריה בישראל. אני מאמין שכעת, עם החדירה המאסיבית של SAP לישראל, הן על-ידי רכישת TopTier והן על-ידי ייצוגה בנס טכנולוגיות יתאפשר לנו לשווק את מוצרי DataStage ביתר קלות בארץ ובכך להרחיב את פעילותינו ולהיחשף לשווקים חדשים".
במקביל לחתימת ההסכם עם SAP חתמה Ascential על הסכם שותפות אסטרטי עםIBM . במסגרתו ישולבו מוצריDataStage כחלק אינטגרלי בפתרון של IBM למיחסון וניהול נתונים. הסכמים אלו מחזקים את מיצובה של DataStage ככלי גזירה-טיוב-טעינה (ETL) המוביל בעולם. מ- Ascential נמסר כי בקרוב צפויים הסכמים ושיתופי פעולה אסטרטגיים נוספים עם יצרני תוכנה ותשתיות מובילים בעולם.
אודות קומסופט:
חברת קומסופט טכנולוגיות נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, ומשתייכת לקבוצת פורמולה. החברה מתמחה במתן פתרונות עסקיים לארגונים בתחום ניהול נתונים, תשתיות, ואינטגרציה ומבצעת פרוייקטים בתחום ה- e-Business, Business Intelligence, ו- ePortal. קומסופט מייצגת את Informix software, SilverStream, ATG, Ascential software, Ardent-DataStage, Borland, ו- Cloudscape. בין לקוחותיה: קומברס, טלרד, מוטורולה, אמדוקס, אלביט, אלסינט, שירותי בריאות כללית, פלאפון, מי עדן, בזק בינלאומי, NDS, אוסם, איסתא, BVR ועוד.

תאריך:  03/07/2001   |   עודכן:  03/07/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בטי פינקלשטיין, יחסי ציבור
- הודעה מטעם לוג-און
יעל גיא, לפידות זמן אמת
לימור גור, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת CAL;
הקמפיין נועד לחזק את הקשר הרגשי של הלקוחות אל כרטיס ה"דיינרס קלוב" שברשותם בתפיסה המשדרת את המסר: כשאתה מפנק את עצמך שלם ב"דיינרס קלוב" ומתומצת בקמפיין לסיסמא :
love yourself a little - Diners.
יפית אלירז, יחסי ציבור
- הודעה מטעם חילן טק
סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם אדאנת תקשורת;
היקף הפרוייקט - מעל 5 מיליון ש"ח; המערכת החדשה תסייע לאינטרנט @ בזק בינלאומי להפוך לספק האינטרנט המוביל בישראל.
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il