המסלול האקדמי המכללה למינהל, המכללה הראשונה והגדולה בישראל, ממשיך להעצים את נושא ה-NETWORKING בין בוגרי המסלול, ומציב אותו כבשנים האחרונות במרכזו של קמפיין חדש לרגל פתיחת ההרשמה לשנת הלימודים הקרובה - תש"ע, ולקראת היום הפתוח שיקיים ב-30.1.2009. הקמפיין, בהיקף של 3.5 מיליון שקלים, יעלה בטלוויזיה, באינטרנט, ברדיו, בעיתונות ולראשונה - גם בסלולאר, באמצעות משרד הפרסום יהושעTBWA, ובאינטרנט באמצעות משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל. הקמפיין יעלה ב-20 לינואר ויימשך עשרה ימים.
תחת הסיסמא "עם NETWORKING של 28,000 בוגרים, אין גבול לאן שתוכלו להגיע" יציג קמפיין הטלוויזיה, כבשנה החולפת, בוגרים של המסלול האקדמי המכללה למינהל המחזיקים בעמדות מפתח במשק הישראלי ובפירמות מובילות בעולם, וישקף כיצד הם קשורים בינהם ברשת NETWORKING גדולה - באמצעות הצגת מיקומם באופן וירטואלי על-פני כדור הארץ: בניו-יורק, סיאטל, אמסטרדם ועוד.
"גם השנה, כב-3 השנים הקודמות, מוכיח הקמפיין שלנו כי ההבטחה של המסלול האקדמי המכללה למינהל מגובה בתוצאות בשטח, עם מספר בוגרים הגדל בעקביות, המתברג בעמדות בכירות בפירמות המובילות בישראל ובעולם. השנה - נוסף לטלוויזיה, לאינטרנט ולרדיו אנו מפרסמים לראשונה גם בסלולאר מתוך הבנת עוצמתו של מדיום זה בקרב קהל היעד הצעיר אליו אנו פונים" אומרת סלעית גרניט, סמנכ"ל שיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל.
גרניט מוסיפה כי, "המסלול האקדמי ממשיך לספק לבוגריו אקדמיה איכותית ולצידה את הכלים הטובים ביותר המאפשרים להם להוביל ולהצליח בשוק העבודה עם סיום הלימודים, ובראשם: ה-NETWORKING, נושא המודגש שנה אחרי שנה - הנתפש על-ידי בוגרי המכללה בין הגורמים התורמים והמשמעותיים ביותר להצלחתם במשעולי הקריירה; למסלול האקדמי המכללה למינהל יש יכולות מוכחות בתחום: מעל 28,000 בוגרים בעמדות מפתח בכל תחומי המשק, אשר ממשיכים להוות את נקודת הפתיחה הטובה ביותר עבור אותם סטודנדים המחליטים ללמוד במכללה".
קרדיטים משרד פרסום: יהושע/TBWA; סמנכ"ל קריאייטיב: איתי הרמן; מנהל קריאייטיב: שחר פילר; ארטדיירקטור: יפית מזרחי; קופירייטר: שחר גבע; סמנכ"ל אסטרטגיה: ליאור ארן; סמנכ"ל לקוחות: עינת הלפמן; סופרוויזר: יהודית אורקין; תקציבאית: רעיה אריאל; מפיקת משרד: מירב צור.