X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אגד
▪  ▪  ▪

אגד יוצאת בקמפיין פרסום סלולרי רחב היקף לקידום שרות המידע על קווי אגד ב-SMS. משרד הפרסום הסלולרי Mobi מנהל את הקמפיין שמוערך בכ-100,000 שקלים.
החל מהיום, עולה הקמפיין בפורטלים הסלולרים של סלקום ואורנג' המקדם את השרות. בתקופת הקמפיין יתאפשר ביצוע חיפוש חינם במסגרת האתר הסלולרי. לטובת הקמפיין הפיק משרד הפרסום הסלולרי mobi, המנהל את הקמפיין הסלולרי, תוכן ייעודי לאגד הכולל: רינגטונים ייחודיים, צלילים ואף ביצוע עדכני לשיר העממי: "הנהג שלנו חברמן".
אגד מפעילה שירות מידע מתקדם ב-SMS על קווי הנסיעה. השרות מאפשר לקבל מידע באמצעות שליחת SMS למספר 2800. מערכת המידע כוללת את כל קווי אגד העירוניים והבינעירוניים. שרות אגד 2800 זוכה למאות אלפי חיפושי מידע בחודש ומדובר בשירות ה-SMS המצליח ביותר בישראל היום.
על-מנת להשתמש בשרות ניתן לשלוח שאלה, בשפה חופשית, בהודעת SMS למספר 2800 לדוגמא: איך מגיעים מתחנה מרכזית תל אביב לרחוב יפו בירושלים. התשובה תתקבל בהודעת SMS חוזרת לשולח. השימוש בשירות כרוך בתשלום.
אסף דבלינגר, מנהל תחום אינטרנט באגד ומנהל שרות 2800 SMS, מסר: "אגד דואגת תמיד להיות בקדמת הטכנולוגיה לטובת לקוחותינו. החלטנו על ביצוע קמפיין סלולרי מקיף בפורטלי הדור השלישי בכדי להגיע לקהל היעד של השרות במקום בו הוא נמצא. מעבר לקידום השירות עצמו החלטנו גם על ביצוע מהלך מיתוגי ויצירת תכנים ייעודיים לסלולר כגון רינגטונים המהווים כלי שיווקי חשוב עבורנו".
מנכ"ל mobi, גיא עמי-עד, ציין: "בפעילות הסלולרית לקידום שרות 2800 SMS הבאנו לידי ביטוי מספר גורמים המהווים את היתרון של המדיה הסלולרית: קידום ושימוש באפליקציה ייעודית לחיפוש מידע, פעילות במדיה אינטראקטיבית ומאוד אפקטיבית ומתן צ'ופר ללקוחות באמצעות ערכת תוכן ייחודית וממותגת של אגד".

תאריך:  21/01/2009   |   עודכן:  21/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il