X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רונן הלל רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם קמילוטרקט
▪  ▪  ▪

המותג קמילוטרקט, סדרת מוצרי דרמוקוסמטיקה המבוססת על ריכוז גבוה של תמציות צמחים, עלה בקמפיין טייק אוף ייחודי לבחירות תחת הסיסמה "לא מחפף. מחזק" - טייק אוף לקמפיין הבחירות של אהוד ברק. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום חברון זלצמן, בהיקף של כ-500 אלף שקלים, כולל שילוט חוצות בכל רחבי הארץ.
סדרת קמילוטרקט - סדרת מוצרי דרמוקוסמטיקה המבוססת על ריכוז גבוה של תמציות צמחים, הסדרה מונה כיום שבעה מוצרים ונחשבת למובילה בתחום.
דודי חברון, מבעלי משרד הפרסום חברון זלצמן: "הקמפיין עושה טייק אוף לקמפיין הבחירות של אהוד ברק תחת הכותרת לא מחפף. מחזק. מעבר להקשר בסמיכות למועד לבחירות, יש כאן חיבור נכון וקשר מוצרי מובהק. כיום יש מגוון רחב של מוצרים המנסים לעשות טייק אוף לבחירות ולנצל את הרעש בתקשורת ובמדיה. הקמפיין הנוכחי לקמילוטרקט עושה את זה בחוכמה, להבדיל מאחרים, כי הוא מאד רלוונטי ומעביר את המסר בחיוך ובקריצה".
חברון הוסיף ואומר: "בעבר נעשו המון ניסיונות לעשות טייק אוף על קמפיין של בחירות, החוכמה היא לא רק לעשות טייק אוף אלא טייק אוף רלוונטי שהקהל יבין את התחכום, ועם-זאת שהמסר יהיה חד וברור. מבחינה אסטרטגית לא מספיק לעשות טייק אוף על בחירות, אלא יש למצוא קישור רלוונטי ואמיתי המתחבר לערכי המותג ולמה שהוא משדר".
אודות קמילוטרקט
המותג הינו אחד המותגים מבית חברת הרבה-דרם, מוצרים טבעיים בע"מ. הרבה-דרם הוקמה על-ידי מאיר סייג, שהינו רוקח בהשכלתו המקצועית, במטרה לנהל פעילות עסקית בתחום ייצור, פיתוח ושווק מוצרי קוסמטיקה על בסיס טבעי.
מוצרי החברה מיוצרים במספר מפעלים ביניהם אנה לוטן בע"מ, א.ל. ארמן, ר.א.י קוסמטיקס, די פי אל, איה נטורל, ג'י וי קוסמטיקס ו-Oralabs Inc - Colorado USA. המוצרים משווקים ומופצים לכל חנויות הטבע, בתי המרקחת ורשתות הפארם. כמו-כן נמכרים מוצרי החברה בקופות החולים: כללית, מכבי ולאומית.
הפצת המוצרים מתבצעת באמצעות שתי חברות הפצה הגדולות בתחומן. חברת טעם טבע-אלטמן משווקת את המוצרים לחנויות הטבע, וחברת טטרה פארם משווקת את המוצרים לבתי המרקחת ורשתות הפארם (סופר פארם, ניו פארם) באמצעות חברת כמיפל.
החברה משווקת מספר סדרות מוצרים ביניהם:
  • סדרת קמילוטרקט - סדרת מוצרי דרמוקוסמטיקה, המבוססת על ריכוז גבוה של תמציות צמחים, הסדרה מונה כיום שבעה מוצרים ונחשבת למובילה בתחום.
  • סדרת פרוקטו אובלפיכה - סדרה הכוללת ארבעה תכשירים לטיפול בטחורים, קרם, פתילות ומגבונים. הסדרה מבוססת על מרכיבים טבעיים המשמשים לטיפול בטחורים.
  • סדרת נטורליפ - סדרת שפתונים המבוססת על מרכיבים טבעיים, מיוצרת בארה"ב.
  • סדרת חוחובה זהב - שמן חוחובה טהור המופק מזרעים של צמח החוחובה. הצמח גדל בארץ בנגב בתנאים אורגניים.
  • סדרת אובלפיכה סאנקר - סדרת תכשירים להגנה מהשמש המבוססת על מרכיבים טבעיים.

תאריך:  25/01/2009   |   עודכן:  25/01/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף נרינסקי
- הודעה מטעם אמריקן אקספרס
הדס ששון
- הודעה מטעם שלמה חברה לביטוח
עירית באום
- הודעה מטעם לפידות יחסי ציבור
ניבה תדמור
- הודעה מטעם חברת i-rox
סיגל אוברמן
- הודעה מטעם איפאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il