הגרנד קניון בחיפה, מקבוצת רשת קניוני ישראל וקבוצת זאבי, מקיים את ה-stop sale (סטופ סייל) במתכונת מיוחדת לרגל יום הבחירות ה-18: מגוון פריטים במחירים אטרקטיביים ומכירה של 50% על קולקציית חורף 2009 של המותגים המובילים בקניון. ה-stop sale יתקיים בגרנד קניון בין התאריכים ה-8-10.2.09.
במסגרת ה-stop sale, יימכרו ב-50% הנחה פריטי ואביזרי אופנה מתוך קולקציית חורף 2009 של המותגים המובילים בקניון ובאותה נשימה תיחשף קולקציית אביב-קיץ 2009. מדובר בקונספט חדש אשר מאפשר לצרכן ליהנות מצד אחד מסחורה איכותית של המותגים המובילים במחירים אטרקטיביים במיוחד ומצד שני מאפשר לרשתות לחסל סחורות מהמחסנים ללא צורך לשחוט את מחירי העונה. כמו-כן, יכלול ה-stop sale שלל מבצעים מיוחדים על מוצרים מתחומים שונים, ביניהם: בשמים, קוסמטיקה, ספרות, איפור ועוד.
לרגל הסטופ סייל יצא הגרנד קניון במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום צדר: יריב. הקמפיין בתקציב של 100,000 דולר, כולל שלטי חוצות, ג'ינגלים ברדיו, מודעות צבע וקופונים שיופצו ב-100,000 אלף עותקים. הקמפיין יפנה גם למגזר הרוסי ולמגזר הערבי.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון בחיפה מסר כי: "הסטופ סייל מתקיים כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של הקניון ומאפשר לנו להציע ללקוח לצד התמהיל העשיר של המותגים, גם מחירים אטרקטיביים ככל האפשר, מעבר למכירות סוף העונה הנהוגות בכל מקום. סביון מוסיף ואומר כי: "בכוונה בחרנו את יום הבחירות כאשר מדובר ביום שבתון וכמה שיותר אנשים יוכלו ליהנות ממכירים אטרקטיביים שכאלה".