X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קסטרו
▪  ▪  ▪
[צילום: רן גולני-יח"צ]

קסטרו מזמינה את כל תושבי מדינת ישראל להביא לאחת מחנויות קסטרו וקסטרו מן ברחבי הארץ ולתרום מכנסי ג'ינס כלשהם, מכל מותג ומכל חברה, ולקבל בתמורה 100 שקלים מתנה לרכישת ג'ינס חדש של קסטרו. כל הג'ינסים אשר יתרמו, ייאספו בחנויות ויועברו כולם לעמותות הפועלות למען נוער בסיכון: "אשלים", "נקודת מפנה", "על"ם" ו"בית השאנטי".
הפעילות תחל ביום חמישי ה-5.2.2009 ברשתות קסטרו וקסטרו מן.
לדברי גבי רוטר, מנכ"ל משותף ב-CASTRO, "כחברה המובילה את האופנה בישראל, קסטרו יוצאת, באהבה לקהילה, בפרויקט חדשני הקורא לכל אחד ואחת לתרום את מכנסי הג'ינס שלהם שאינם עוד בשימוש למען צעירות וצעירים שבאמת זקוקים להם. אנו קוראים ללקוחותינו לתרום ואף ליהנות מתרומתם".
לדברי יפעת קרני, סמנכ"ל השיווק של CASTRO: "אנו משקיעים במהלך חברתי זה 2 מיליון שקלים וצופים כי במסגרתו קסטרו תצליח להביא לתרומה של עשרות אלפי ג'ינסים".
קרני מוסיפה כי: "בשנים האחרונות התבססה קסטרו כמותג מוביל גם בקטגורית הג'ינסים, המציע מגוון רחב של גזרות בנוסחא ייחודית המעניקה התאמה מושלמת לכל לקוחותינו ובהיצע רחב של שטיפות, דגמים ובדים. אנו בוחרים למנף חוזקה זו לפעילות שמשלבת תרומה אמיתית לצעירות וצעירים הזקוקים לה, יחד עם הצעת ערך גבוהה ללקוחות התורמים. המהלך פונה בעיקר לקהל היעד שלנו, צעירים וצעירות ובני נוער, וככזה יתוקשר בקמפיין אינטרנט רחב ומדליק שנעשה על-ידי חברת "טינק" פתרונות שיווקיים לנוער וחברת האינטראקטיב "נקסט אין", כמו גם בחנויות הרשת.
לדברי קרני, קמפיין הפרסום לפרויקט ילווה במיני-סייט אשר הוקם במיוחד למטרה זו, ויציג את כמות הג'ינסים שנתרמו. הפרויקט יימשך עד סוף חודש פברואר. כמו-כן, ניתן יהיה לראות באתר האינטרנט הייעודי הסבר על קולקציית הג'ינסים של קסטרו תוך דגש על מבחר הגזרות של קסטרו, כאשר כל אחד ואחת יכולים למצוא בקולקציה את הגזרה המתאימה להם - "your perfect fit".
קמפיין האינטרנט לקידום פרויקט "the jeans project" יעלה ביום חמישי ה-5.2.2009, באמצעות חברת NEXT IN וחברת "טינק" בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקלים. הפרויקט יעלה למשך כשבועיים באתרי האינטרנט: וואלה!, Ynet, נענע, אתרי רשתות וחברתיות ובלוגים ברשת.
במסגרת הפרויקט יפורסמו באנרים תחת הכותרת "The jeans project - קסטרו נרתמת לקהילה", המציעים לגולשים לתרום ג'ינס לעמותות נוער בסיכון, בתמורה ל-100 שקלים מתנה לקניית ג'ינס בקסטרו או בקסטרו מן. הגולשים יופנו לאתר מיני סייט ייעודי בו יינתן פירוט על הגזרות הייחודיות של קסטרו וקולקציית הג'ינסים החדשה תחת הכותרת your perfect fit. לקסטרו מבחר גזרות ג'ינס לנשים ולגברים הממותגות בגזרות קבועות, כך שכל אחד ואחת יכולים למצוא את הגזרה הקבועה המחמיאה והאהובה עליהם המעוצבת במגוון בדים, שטיפות ודגמים ברוח הטרנדים האופנתיים.
  • עבור כל מכנס ג'ינס שייתרם יינתנו 100 שקלים למימוש עבור קניית מכנס ג'ינס אחד
  • ניתן לממש שובר אחד בקניית מכנס ג"ינס
  • אין כפל מבצעים
קרדיטים:
  • ייעוץ שיווקי: TEENK - רון שדה ויניב ויצמן - מנכ"לים משותפים
  • נקסט אין: מנהלת קריאייטיב: מיה דבש, סופרוויזר לקוחות: מתן בללי.

תאריך:  04/02/2009   |   עודכן:  04/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il