חברת סלטי צבר יוצאת במבצע "תוספת שכר" במהלך חודש פברואר, במסגרתו תוגרל בכל יום תוספת לשכר החודשי בסך 1,000 שקלים - למשך שנה. המבצע נערך בעקבות סקר שנעשה בצבר בו עלה באופן מובהק כי המתנה המועדפת ביותר על הצרכנים בתקופת מיתון, היא כסף מזומן.
במסגרת מבצע "תוספת שכר" יוכל כל הרוכש אריזות 500 גרם של סלטי צבר, להכניס את הקוד המוטבע על האריזה לאתר
www.hummus.co.il או לטלמסר 052-9998888. הקוד ישתתף בהגרלה יומית ובה ניתן יהיה לזכות ב-1,000 שקלים לחודש למשך שנה. בכל יום תיערך הגרלה חדשה כך שככל שאוספים יותר אריזות כך גם גדל הסיכוי לזכות.
ההגרלות יערכו במהלך חודש פברואר בין התאריכים ה-11 ל-28 (לא כולל שישי-שבת). הזוכים יפורסמו באתר
www.hummus.co.il. מבצע "תוספת שכר" ילווה בקמפיין בכיכובו של ז'ק כהן, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, שווי הקמפיין מיליון שקלים. הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2,10 ו-24 וכן באתרי האינטרנט המובילים.