X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

מותג המרגרינה מזולה מבית יוניליוור, משיק קמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, הממשיך את המהלך להגברת המודעות ליתרונות המרגרינה הרכה - מזולה כמקור לשומנים טובים החיוניים לגוף. את הקמפיין מובילה מיכל דליות (כוכבת הסדרה "סופר נני") אשר משמשת כפרזנטורית למותג.
הקמפיין החדש, כולל סדרת סרטונים הממשיכים את המהלך של שבירת המיתוס שרצוי להימנע מצריכת שומנים, מלמדים על תפקידם החיוני של שומנים טובים ומציג את המרגרינות הרכות כמקור לשומנים אלה. מטרתו של הקמפיין להמשיך ולהדגיש כי מרגרינות רכות אינן מכילות כולסטרול, מכילות כמות משמעותית של אומגה 3 החיונית לגוף ועשויות על בסיס שומנים צמחיים.
דניאל טאקר, מנהל השיווק של מזולה ביוניליוור ישראל: "מותג מזולה לקח על עצמו משימה של שבירת המיתוסים השוללים צריכת שומנים. מטרת הקמפיין החדש להמשיך ולחזק את המסר של חשיבות וחיוניות שומנים טובים בתזונה מאוזנת. הקמפיין ידגיש את יתרונות מרגרינה מזולה כמקור טוב לחומצות השומן אומגה 3 - חומצת שומן חיונית שהגוף לא יכול לייצרה וצריך לקבלה מהמזון. כן ידגיש הקמפיין כי מרגרינה רכה אינה מכילה כולסטרול.
על-פי המלצות ארגון הבריאות העולמי (WHO) עד 30% מהאנרגיה היומית שלנו צריכה להגיע משומנים.אבל עלינו לדעת לבחור את המקורות של השומנים הטובים.אנו בטוחים כי הקמפיין הנוכחי, בכיכובה של מיכל דליות, ימשיך לסייע לנו לחיזוק מסרים אלה בקרב הצרכנים".
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 והגל הראשון ימשך כ-שלושה שבועות.
סדרת ממרחי מזולה כוללת 5 מוצרים בטעמים טבעי, חמאה, לייט, לייט עם שמן זית ודלת מלח.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב,וזלין, בדין, סיף, פינוק ואח'.

תאריך:  11/02/2009   |   עודכן:  11/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il