X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מלם-תים
▪  ▪  ▪

מלם-תים זכתה בפרויקט הסבת הפורטל הארגוני במפעל הפיס, לסביבת MOSS (Microsoft Office SharePoint Server) 2007. הפורטל, יספק מידע ושירותים לעובדי הארגון, ישמש כערוץ תקשורת נוח וזמין בין הנהלת החברה לעובדים ויכלול הודעות, פרסומים, אירועים, הוראות, נהלים ועוד. גורמים בשוק מעריכים את היקף הפרויקט במאות אלפי שקלים.
במסגרת הפרויקט, תסב מלם-תים את הפורטל הארגוני הקיים במפעל הפיס, המיושם בסביבת SPS1. הפורטל הארגוני החדש יבנה בסביבת MOSS 2007 ויכלול אינטגרציה עם מערכות המידע הארגוניות, וכן הדרכה, הטמעה, תחזוקה ופיתוח עתידי בהתאם לצורך. מלם-תים אף תספק למפעל הפיס את תחזוקת הפורטל בכפוף להסכם רמת שירות SLA)).
קובי ברנר, מנהל תחום מכרזים במלם-תים: "מלם-תים זכתה בפרויקט זה לאחר שיתוף פעולה מוצלח שקיימה לאחרונה עם מפעל הפיס, שכלל אפיון והקמת מערך שליטה ובקרה גדול ומורכב בארכיטקטורה קריטית. פרויקט השליטה והבקרה עלה לאוויר לפני כחודש לשביעות רצון הלקוח".
צבי אמיתי, סמנכ"ל ו CIO במפעל הפיס: "עם הכרזת מיקרוסופט על השקתMOSS 2007 , עלה הצורך לבצע הסבה של האתר לסביבה החדשה על-מנת לאפשר תמיכה והמשך הפיתוח שלו גם בעתיד, תוך ניצול מיטבי של האפשרויות החדשות הגלומות ב-MOSS 2007, לרבות הרחבת הפונקציונאליות לצורך ניהול מסמכים ארגוני. חברת מלם-תים נבחרה לבצע את הפרויקט לאחר שזכתה במכרז שבו נלקח בחשבון, בין היתר, ניסיונה של החברה בהקמת אתרים בסביבת MOSS 2007".
תומר צוקר, מנהל שיווק מוצרי Office System במיקרוסופט ישראל: "אנו מברכים את מפעל הפיס על ההסבה ל-MOSS 2007 והעמקת השימוש בפתרון. MOSS 2007 נחשב לאחד ממוצרי השרת, שהיקף עסקיו צמח במהירות הגבוהה ביותר בהיסטוריה של מיקרוסופט וקצב הצמיחה והביקוש למוצר הינם אף מעבר לציפיותינו. המומנטום החזק של MOSS 2007 בשוק העולמי בכלל והשוק הישראלי בפרט בא לידי ביטוי ביישום הפלטפורמה, לא רק כפורטל ארגוני אלא כפתרון לניהול תכנים, ניהול מסמכים, בינה עסקית, חיפוש ארגוני וטפסים אלקטרוניים אצל מגוון לקוחות. הבחירה של מפעל הפיס ב-MOSS 2007 תאפשר למנף את שלל היכולות המובנות במוצר בכדי לייעל ולשפר תהליכים שונים בארגון".

תאריך:  11/02/2009   |   עודכן:  11/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il