X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בינת סמך
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בינת סמך מקבוצת רד-בינת, השיקה השבוע את מרכז המידע הממוחשב לניצולי שואה. המרכז מיועד לשמש כמרכז מידע לאוכלוסיית ניצולי השואה בישראל ובמסגרתו, הוקם מערך Help-desk ייעודי הכולל תשתיות חומרה ומחשוב לרבות מערכת CRM, מרכזיה וטלפוניה, מערכות תוכנה, טפסים ודיווח ממוחשבות.
בישראל חיים כיום כ - 250 אלף ניצולי שואה. מטרת המוקד להוות מרכז לטיפול בפניות של ציבור זה ובני משפחותיהם, בכל הנוגע לשירותים המגיעים להם על-פי חוק. במסגרת זו יספק המרכז מענה לפניות שעניינן בקשת מידע ויספק טיפול בבירור זכויות ניצולי שואה ברשויות השונות.
דורון כהן, מנכ"ל בינת סמך: "אנו רואים פרויקט זה הרבה מעבר להיבט העסקי. יש כאן היבט ערכי עצום עבורנו". המוקד כולל מערך של אנשים מקצועיים ומיומנים. תהליך הטיפול בפניה יגובה ויתועד בתוכנת ניהול פניות ממוחשבת. כמו-כן, המוקד ינהל פעילות של מחקר וניתוח הפניות, עיבוד נתונים שייאספו על בסיס הפניות ויספק דוחות לפי חתכים שונים.
אודות בינת סמך (אאוטסורסינג) בע"מ
בינת סמך מקבוצת רד בינת מתמחה בתחומי האאוטסורסינג ושרותי המחשוב בשוק ה IT. החברה מספקת לארגונים עסקיים שירותים מקצועיים בתחומים הבאים: ניהול ותפעול אתרי מחשב בסביבות מחשוב רב גוניות, הקמה וניהול של מרכזי תמיכה (Help-Desk), הקמת מערכות מחשוב, תקשורת ואבטחת מידע, אספקת שירותים מנוהלים במתכונת של אחריות כוללת - אמנת שרות SLA)) יעוץ טכנולוגי ושילוב מומחים במסגרת שירותי התפעול השוטף
(Steady State ). [קישור]/

תאריך:  15/02/2009   |   עודכן:  15/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il