X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם web2sport
▪  ▪  ▪

הרשת החברתית של ערוץ הספורט web2sport משיקה את "ליגת החלומות" של ליגת העל, משחק נושא פרסים אשר יאפשר לגולשים להפוך למנג'רים של קבוצות כדורגל, ובמסגרתו יוכלו להרכיב "קבוצות חלומות" וירטואליות אשר ידורגו על-פי ביצועי שחקני ליגת העל בעולם האמיתי.
המשחק יאפשר לכל אדם להרכיב את קבוצת החלומות שלו על-פי תקציב קבוע של חמישה מיליון דולר לקבוצה, וכל נבחרת תקבל ניקוד על סמך הביצועים של השחקנים המרכיבים אותה במציאות. לדוגמא אם בנבחרת משחק כדורגלן מסוים, ובשבת הוא כבש שער, הרי שהנבחרת תקבל ניקוד.
מדי שבוע יחולקו פרסים לקבוצות שצברו את מספר הנקודות הגדול ביותר, וביניהם 20 ארוחות זוגיות ברשת ההמבורגרים הפופולארית "אגאדיר", כאשר בסוף העונה הנבחרת שתדורג במקום הראשון תזכה במסך LCD של חברת סמסונג.
עוד במסגרת המשחק, קבוצות חברים ומקומות עבודה יוכלו להתחרות בליגה פנימית משלהם, כאשר כל מנג'ר של קבוצת כדורגל יקבל הודעה ישירות אל הטלפון הנייד שתבשר לו בכמה נקודות זכתה השבוע קבוצתו והיכן היא מדורגת בטבלה הכללית.
משה חוגג, מנכ"ל web2sport מסר כי: "ליגת החלומות פופולארית בכל העולם וזה רק טבעי שהיא תהיה חלק מהאתר שלנו, ההבדל בין רעיון טוב למוצר טוב הוא הביצוע. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף למשחק ולראות במו עינכם את השינוי שיצרנו בהשוואה לליגות דומות בעולם".
הרשת החברתית של ערוץ הספורט Web2sport הושקה בספטמבר האחרון, והפכה לא מכבר לרשת החברתית הספורטיבית הפופולארית בישראל, עם 30 אלף משתמשים רשומים וטרפיק יומי ממוצע של 20 אלף משתמשים שונים (יוניק יוזרס).
הרשת מספקת עולם תוכן ספורט וירטואלי עשיר אשר כולל שלל פיצ'רים ופלטפורמות ייחודיים ליצירת, ארגון, ניהול ומציאת מפגשי והתארגנויות ספורט ברמה המקומית, הארצית והבינלאומית.
בנוסף מכילה הרשת אנציקלופדיית ספורט WikiSport, אשר מספקת שלל נתונים, מספרים, קטעי וידאו ועוד, על כל מה שזז בעולם הספורט, כמו-גם יישומי 2.0 web מגוונים דוגמת פורומים, בלוגים, קהילות ותוכן וידאו גולשים, ותכנים ממגוון הפלטפורמות של ערוץ הספורט כמו תקצירי משחקים בשלל ענפים, קטעים מתוכניות ערוץ הספורט המובילות, תכנים מאתר ספורט5, בלוגים של כוכבי ערוץ הספורט ועוד.

תאריך:  19/02/2009   |   עודכן:  19/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il