X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשות הטבע והגנים
▪  ▪  ▪
צלילים במערות [צילום: ניצה דגן]

לכבוד חג הפורים, רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור להפנינג חגיגי של צלילים במערות, שיתקיים ביום שבת, 14 במרס 2009, בין השעות: 15:00-11:00, בגן לאומי בית גוברין. במסגרת ההפנינג מוזמן הציבור לעבור סדנאות של תיפוף, להטוטנות וג'אגלינג, דיד'גרידו וסדנאות פורים.
ההפנינג החגיגי של צלילים במערות, מזמין את המשפחות להשתתף במספר סדנאות במערות: סדנה ראשונה היא סדנה לתיפוף אפריקני, בה ילמדו מקצב מדליק בעל תפקידים שונים שכל אחד יוכל ללמוד לנגן אותו בקלות, כולל משחק תפקידים שונה בין המשתתפים, סדנה שניה היא סדנת ה"טמטמאניה", בה ילמדו תיפוף גוף, קצב, מקלות דליים ופחים, בשילוב אלמנטים של קולות, תנועה ומשחק. סדנה שלישית היא סדנת להטוטנות וג'גלינג, אשר תעשה הכרות והתנסות עם אביזרי ג'אגלינג מגוונים, כגון: צלחת סינית, פוי, כדורים, מקלות ועוד, סדנת רביעית היא סדנת הדידג'רידו שהוא כלי נשיפה שהגיע אלינו מיבשת אוסטרליה, שם הוא משמש את האברוג'ינים בטקסיהם כבר עשרות אלפי שנים.
בשעה 14:30 ייערך מופע מסכם במערת הפעמון של חוויה מוסיקלית עם כל האמנים בשילוב ריקוד ובשיתוף הקהל. בתוך כך, ייערכו סדנאות פורים בתשלום, דוכני מזון, יריד אומנים ודוכני הפתעה.
בנוסף, בשבת, ה-7 במרס, לכבוד יום האישה הבינלאומי, נשמח את המבקרות בשי צנוע ובשבת ה-21 במרס, לכבוד יום השירה הבינלאומי, ייערך קריוקי מערות עם שירי ילדים, הכוללים שירים חדשים, יחד עם שירים מוכרים מכל הזמנים.
כמו-כן, בשבתות 7 במרץ, 21 במרץ וה-28 במרץ, בין השעות 15:00-11:00 ייערך מופע מרהיב של אומני קאפוארה מוכשרים, אתלטים וגמישים, שידהימו את הקהל וילמדו את הילדים את רזי הקאפוארה, תוך כדי יצירת "הודה" - מעגל קאפוארה ובשילוב כלי נגינה אותנטיים, כלי הקשה, בירנבאו וכו'.
המשתתפים יוכלו ליהנות גם מסדנה לחלילי קנים מצמח הקנה הצומח על גדות הנחלים, שכוללת עבודה עם חומרים טבעיים ובמסגרתה הילדים משייפים, מנקים, מדביקים, מקשטים ולבסוף, מפיקים צליל.
כידוע, החורף זו התקופה היפה של גן לאומי בית גוברין, כשלצד המערות המסתוריות והמגוונות נמצאים פרחים וירק לאורך השבילים. הגן הלאומי מציע מגוון של מסלולי טיול במסתרי מערות הקולומבריום והפעמון, במערת הקבורה הצידונית, בבית הבד, בעתיקות העיר מרשה ובקולוסאום הרומי. בבית גוברין השמש זורחת ברוב ימי השנה ונעים מאוד לטייל. באם מזג האוויר לא יאפשר - לא תתקיים הפעילות. בכל שבת, בחודשים דצמבר-מרס יתקיימו פעילויות מגוונות, כשהפנינג גדול יתקיים בשבת אחת ופעילות מצומצמת יותר בשבתות האחרות. מומלץ לבדוק את מזג האוויר בגן הלאומי בית גוברין, בטלפון: 08-6811020.
מחירי כניסה לגן הלאומי:
  • מנוי מטמו"ן של רשות הטבע והגנים - ללא תשלום - ניתן לרכוש מנוי במקום.
  • מחיר כניסה למבוגר: 25 שקלים.
  • מחיר כניסה לילד מגיל 5: 13 שקלים.
לפרטים: גן לאומי בית גוברין - 08-6811020 אתר הרשות: www.parks.org.il.

תאריך:  22/02/2009   |   עודכן:  22/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il