בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, ממנפת את פלטפורמת האינטרנט לטובת מהלך של חדשנות שירותית. בימים אלו מקימה החברה מוקד צ'אט אינטרנטי לשירות לקוחותיה הפרטיים והעסקיים. בכך מרחיבה בזק בינלאומי משמעותית את פתחי השירות אותם מעמידה לרשות לקוחותיה: לא רק באמצעות כלי התקשורת הקונבנציונאליים - טלפון, פקס, דואר, מייל... כי אם ולראשונה, באמצעות מערכת צ'אט מתקדמת וזמינה.
כזכור, לפני כחמישה חודשים החלה בזק בינלאומי להפעיל שירות צ'אט ללקוחותיה הפרטיים המבקשים יעוץ ותמיכה טכנית בלבד. לאור ההצלחה של השירות וההבנה של תרומתו לחוויית הלקוח בהתקשרותו עם החברה, החליטה בזק בינלאומי לפתוח מוקד צ'אט שישרת את כלל לקוחות החברה ויהווה ערוץ התקשרות נוסף מול כלל לקוחותיה במסגרת מערך השירות כולו.
באמצעות מוקד הצ'אט החדשני שתפעיל בזק בינלאומי, תספק החברה ללקוחותיה מענה שירותי מקיף, מהיר ונגיש: הלקוחות יוכלו לברר פרטים אודות המנוי שברשותם, לעדכן שירותים, לשדרג מהירויות, להצטרף למבצעים, לשלם חובות, לברר חשבוניות ואף לקבל קבצים ומסמכים מבזק בינלאומי וכל זאת גם בשעות לא שגרתיות. שירות הלקוחות של בזק בינלאומי באמצעות מוקד הצ'אט יהיה זמין ללקוחות הפרטיים עד חצות! וללקוחות העסקיים עד השעה 20:00.
עם הפעלת מוקד הצ'אט האינטרנטי, ללקוחות בזק בינלאומי עומדת היכולת לבחור כיצד נוח להם להתקשר עם החברה ויותר מכך האפשרות לא להיות תלויים בחסמים כאלו ואחרים כמו זמן המתנה, זמן משלוח, שעות פעילות או מגבלה פיזית כזו או אחרת - עכשיו השירות בבזק בינלאומי הוא זמין ומיידי ואף מתפרש על-פני שעות ארוכות יותר וכאמור, מעבר לשעות המקובלות במשק.
לקבלת השירות, יכולים הלקוחות לפנות לחברה און ליין, דרך אתר החברה -
www.bezeqint.net. התקשורת עם נציגי השירות של בזק בינלאומי היא מיידית ומתבצעת בצורה פשוטה דרך חלון שיחה. השימוש במערכת אינו מצריך התקנה של תוכנה במחשב הלקוחות.
ערן קריסטל, סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי, "אנו מקפידים כל העת להוביל וליישם חדשנות שירותית המיטיבה עם לקוחותינו ומשפרת באופן מתמיד את חווית השירות לה הם זוכים. אנו גאים לאפשר לכלל לקוחותינו את המעגל הרחב ביותר של אפשרויות להתקשרות וקבלת שירות מיידי ונגיש".