המרכז האקדמי ויצו חיפה משיק בימים אלה את קמפיין הרשמה החדש לקראת שנת הלימודים תש"ע 2009/10. על הקמפיין אחראים שמעון ריישר ובני רזניק, אנשי מקצוע מובילים בתעשיה ומרצים בכירים לעיצוב ופרסום במרכז האקדמי.
הקמפיין, בהיקף כמיליון שקלים, כולל שילוט חוצות ברחבי הארץ, שילוט בתחנות רכבת ובאנרים בפורטלים מובילים באינטרנט. הפרסומאים לקחו את המושג "to brand" מעולמם של הבוקרים - צריבה עם שיפוד מלובן של סמל החווה המחתימה את השתייכתו של העגל הצעיר. הפיכתו של סטודנט צעיר למעצב כרוך בתהליך של צריבה אינטלקטואלית מרתקת ומלהיבה המקבעת אותו לעד לערכי אסתטיקה ולעולם של עיצוב יצירתי.
את הקמפיין מלווה חוברת תדמית חדשה הכוללת מידע לנרשמים, תמונות אווירה של האקדמיה וקטלוג עבודות בוגרים מכל מחלקות העיצוב. עיצוב והפקה: בני רזניק.
ביום ה', 5.3.09, החל בשעה 16:30, יתקיים יום פתוח, במסגרתו יערכו מפגשים אישיים בכל מחלקות האקדמיה: עיצוב גרפי-תקשורת חזותית, ארכיטקטורה, צילום, עיצוב אופנה, קולנוע וניהול עסקי. המתעניינים יוכלו לסייר באקדמיה, להפגש עם מרצים, לשוחח עם סטודנטים, לצפות בתערוכת עבודות ופרויקטים.
לפרטים: 1-800-770-990,
www.wizodzn.ac.il.