X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נס טכנולוגיות
▪  ▪  ▪
אפי קוטק [צילום: יח"צ]

השבוע, ביום ראשון, ה-22 בפברואר, נחתם הסכם בין האקדמית תל אביב יפו לבין נס טכנולוגיות, למיקור חוץ מלא של כלל פעילויות המיחשוב של האקדמית. האקדמית תל אביב-יפו הינה מוסד מוכר להשכלה גבוהה אשר הוסמך על-ידי המועצה להשכלה גבוהה להעניק תואר ראשון ושני בשורה של תחומים.
במסגרת ההסכם, שתוקפו הינו לשלוש שנים והיקפו עומד על כשלושה מיליון שקלים לשנה, תספק נס טכנולוגיות במיקור חוץ את שירותי המיחשוב של האקדמית, ובכלל זה פיתוח תשתיות האקדמית ותחזוקתן לצד תחזוקה ופיתוח של הצד האפליקטיבי.
ההסכם נחתם במעמד נשיא האקדמית תל אביב יפו, ישראל צנג, מנכ"ל האקדמית תל אביב יפו, דרור אמיר, ונשיא נס ישראל, אפי קוטק.
לדברי אמיר פייגנבוים, מנהל מערכות מידע באקדמית תל אביב יפו, הסכם השירות עם נס טכנולוגיות מאפשר חיסכון בעלויות תחזוקת המחשוב של האקדמית וכן ושומר על מערך התמיכה והשירות ואף משפר אותו. עוד מוסיף פיינגבוים כי במהלך שלוש השנים תבצע נס טכנולוגיות חמישה פרויקטים מיחשוביים באקדמית ובהם הטמעת מערכות חדשות וקונסולידציה של מערכות קיימות לצד קבלה של בנק שעות לייעוץ ותמיכה של מומחי נס טכנולוגיות.
"אנו שמחים על ההזדמנות לשיתוף פעולה עם האקדמית תל אביב-יפו שרכשה מוניטין רב במערך ההשכלה הגבוהה בישראל" אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל. "העבודה המשותפת עם האקדמית תל אביב-יפו תביא לביטוי את המחויבות שלנו לספק שירותי מיקור חוץ ברמה הגבוהה ביותר ותאפשר לאקדמית להפיק את המיטב מהשקעותיה בתחום המיחשוב. נס תיישם בפעילות מיקור החוץ באקדמית את נסיונה ומומחיותה הגלובליים בתחום זה בשורה ארוכה של ארגונים".
האקדמית תל אביב יפו
האקדמית תל אביב יפו פועלת החל משנת 1994 ופועלים בה ארבעה בתי הספר, בהם מכשירים לתואר ראשון ותואר שני: בית הספר למדעי התנהגות, בית הספר לניהול וכלכלה, בית הספר למדעי המחשב ובית הספר לממשל וחברה. לפי סקר של הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה), שפורסם בנובמבר 2006, בדוח של הוועדה לתכנון ותקצוב של המועצה להשכלה גבוהה, נקבע שבכל הפרמטרים של רמת לימודים, יחס מרצים וכו' המכללה קיבלה מקום ראשון בארץ - לפני כל האוניברסיטאות והמכללות.
נס טכנולוגיות
נס טכנולוגיות (NASDAQ: NSTC) הינה חברה גלובלית המספקת שירותים ופתרונות בתחום המחשוב וטכנולוגיות המידע (IT). נס טכנולוגיות מתמחה בפיתוח מוצרי תוכנה; אינטגרציה של מערכות, פיתוח יישומים וייעוץ; הפצת מוצרי תוכנה. נס מספקת את פתרונותיה ושירותיה תוך שימוש במודל גלובלי הכולל offshore, near-shore וצוותים מקומיים. לנס שותפים עסקיים רבים בתחומי החומרה והתוכנה, והיא מעסיקה למעלה מ-8,300 עובדים ב-18 מדינות ברחבי העולם. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.ness.com.

תאריך:  24/02/2009   |   עודכן:  24/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il