X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת לגו
▪  ▪  ▪
[צילום: רועי בושי]

חברת לגו, ענק הצעצועים מדנמרק, תרמה אמש שני קונטיינרים המכילים אלף קופסאות לגו "דופלו" למעונות היום של ויצו בישראל. הלגו חולק בעיקר במעונות בדרום המדינה, שעדיין נמצאים תחת איום הקסאמים מעזה. התרומה ניתנה בטקס חגיגי בנוכחות שגרירת דנמרק בישראל, הגב' ליסלוטה פלסנר, ראש העיר שדרות, דוד בוסקילה, סגן ראש העיר שדרות, מיכאל אמסלם נשיאת ויצו העולמית, הלנה גלזר ויו"ר ויצו העולמית, טובה בן דב.
שגרירת דנמרק בישראל, הגב' ליסלוטה פלסנר, הפתיעה את הנוכחים כשפתחה את דבריה בנאום בעברית והודתה לילדים ולעובדי המעון. בהמשך דבריה התייחסה למצוקה של ילדי האזור ואמרה כי "תושבי שדרות, מבוגרים וילדים, החיים תחת איום הקסאמים צריכים מעת לעת לברוח לעולם של קסם ומשחק וכעת יוכלו לעשות זאת עם לגו". בנוסף הדגישה פלסנר כי הכח המניע את ישראל ודנמרק הוא ההון האנושי. הון שהביא את השתיים למצוינות וחדשנות ושמסייע לסביבה כולה בכל עת, אך בייחוד בעיתות משבר כמו זה הפוקד את העולם בימים אלה. את החדשנות של ישראל ודנמרק המחישה פלסנר תוך התייחסות לאנרגיה הירוקה המפותחת בארצה ולעולם ההייטק המפותח בישראל. פלסנר הסבירה כי לגו הוא כלי משמעותי לפיתוח היצירתיות והמחשבה ולכן לתרומה השפעה משמעותית ביותר. עוד ציינה הכי גם היא כילדה הרבתה לשחק בלגו והמשיכה לשחק עם ילדה שלה.
טובה בן דב, יו"ר ויצו העולמית, אמרה במהלך הטקס כי "יש להודות לשגרירה הדנית שהסכימה לבוא למעון בשדרות על-אף שהוא עדיין נמצא תחת איום הקסאם". בן דב הוסיפה כי "נכונות השגרירה להגיע לשדרות מצביע על ההזדהות שלה עם הטראומה של הילדים כאן. הערך של תרומת לגו לילדים הוא מעבר למשחק, זוהי תרומה לעידוד הדמיון והיצירתיות שלהם, דבר שמאוד חשוב לנו ברשת המעונות של ויצו".
סגן ראש העיר שדרות, מיכאל אמסלם, ביקש משגרירת דנמרק להעביר לממשלתה ולבני עמה מסר של פיוס ושלום. "אנחנו וילדינו רק מבקשים שלום. אני מאוד מקווה שבעתיד יהיה כאן שקט - גם לילדים שלנו וגם לילדים בצד השני". הלנה גלזר, נשיאת ויצו העולמית, אמרה כי, היא "שמחה לראות אישה צעירה ומוכשרת כל-כך כשגרירת דנמרק. העובדה שהיא בחרה לבוא לשדרות בזמן שרבים בעולם מגנים את ישראל אומרת לנו הרבה".
תרומת הצעצועים מחברת לגו הושגה בזכות מאמציו של מר וורנר בכמן, יהודי ממוצא דני וידיד נאמן של ויצו העולמית, אשר ראה את מצוקת ילדי הדרום בזמן מבצע "עופרת יצוקה" ופנה לחברת הצעצועים בבקשה לתרום משחקים לילדים שסבלו רבות בתקופת המלחמה. 35 מעונות ויצו בדרום הארץ ו-170 מעונות ויצו בכל המדינה ייהנו מהתרומה של חברת הצעצועים לגו.

תאריך:  25/02/2009   |   עודכן:  25/02/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרית ציטרין
- הודעה מטעם חברת גורי יבוא והפצה
גילה אברהם
- הודעה מטעם רשות המסים
אורן מיטלמן
- הודעה מטעם לאומי קארד
מרינה
- הודעה מטעם עיריית נתניה
בצלאל קאהן
- הודעה מטעם בית הספר תשמע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il