חברת זק"ש, הקיימת מעל 40 שנה, החלה לשווק בימים אלה תנורי בילד אין וכיריים גז בילד אין.
אלי פיינה, המנכ"ל, מעריך כי כ-100 אלף תנורי אפיה חדשים, נרכשים מידי שנה לסוגיהם. מחיר התנור לצרכן כולל התוספות, נע בין 1,200 ל-2,000 שקלים (מותג איטלקי לדוגמא, עולה כ-3,000-2,500 שקלים).
החברה החלה לשווק תנורי בילד-אין, בעלי טורבו אקטיבי ומצוידים במנגנוני אוורור וקירור דלתות זכוכית מתפרקות לניקוי, ואביזרים נלווים ללא תוספת מחיר.
לזק"ש 12 סוגי כיריים מזכוכית, נירוסטה ונחושת בעלי מחזקי סירים עשויים ברזל יצוק, ארבע או חמש להבות, מבער טורבו, המתאימים לגומחה בגודל סטנדרטי. בישראל, הצרכן מעדיף כיריים זכוכית.
ברוב הבתים החדשים מותקנים תנורי בילד-אין. בבתים ישנים משתמשים עדיין בתנורים משולבים, בעיקר תנורי אפייה עם כיריים של גז.
תנורי הבילד-אין מהווים כ-25% במשקי הבית. בבתי יוקרה, בהם שני מטבחים, מתקינים תנורי בילד אין, בעיקר במטבח המרכזי. המוצרים ניתנים לרכישה במחסני חשמל, הום סנטר, רשתות שיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.