הדב הענק מדי-בר פותח את קמפיין ארומה לייף לסדרת דובוני הויטמינים החדשה לילדים - בהיקף של כמיליון שקלים.
חברת ארומה לייף המתמחה במוצרי בריאות טיפוליים, תעלה מחר עם הקמפיין למותג medi-bear - דובונים ללא ציפוי סוכר ובכשרות בד"צ עדה חרדית. הקמפיין כולל פעילות של הדב הענק בכל סניפי רשת סופר-פארם לילדים ולהורים, ובהמשך פעילות הכוללת חלוקת משלוחי מנות במקומות שונים בארץ.
medi-bear הינו מותג בעל תפיסה שיווקית ארוכת טווח, המהווה את הבסיס לפיתוח קטגוריה רחבה של מוצרי בריאות איכותיים שתלווה את הילד עולם התוכן הבריאותי של הילד מזאטוט ועד בני נוער. המותג יכלול בעתיד הקרוב בנוסף לתוספי תזונה, גם מוצרי היגיינת גוף, היגיינת פה וטואלטיקה, ובכלל זה גם מוצרים פורצי דרך לטיפול בבעיית הכינים, פרוביוטיקה ואומגה 3.
דובוני הויטמינים בסדרת medi-bear כוללים: מולטי ויטמין פלוס, מגה מולטי ויטמין וויטמין C - כולם נבחרו במבדקי טעימה בקרב ילדים בישראל ומתוך ההעדפה המובהקת של הציבור הדתי במיוחד, לצרוך ויטמינים איכותיים לילדים ללא ציפוי סוכר.
הקמפיין כולל פרסום בעיתונות הכתובה, בשילוב קופוני הנחה למוצרי הסדרה, פרסום באינטרנט, חלוקת דוגמיות ועלונים בנקודות מכירה ותעמולה רפואית.