X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נגה תקשורת
▪  ▪  ▪

"אלכס בעד ונגד"
5.4 ימי ראשון בשעה 14:30 ו-19:20. לצופי ערוץ הילדים HOT. סדרת דרמה קומית חדשה בכיכובם של מאיה שואף, עמית פרקש, אלון אבוטבול, מקס אולארצ'יק ועוד. בבימויה של ליאורה קמינצקי("החבר'ה הטובים", "אדומות") על-פי תסריט של מיכל חגי ("בלי גרביים", "ילדים יוצרים סרטים").
עלילת הסדרה מתמקדת באלכס, (מאיה שואף), נערה מרדנית וחצופה שמקבלת עונש חינוכי על התנהגותה משולחת הרסן - לכתוב בעיתון בית הספר. אלכס, שעדיין מתמודדת עם מות אימה לפני כשנה, מתמרמרת ומנסה בכל כוחה להתחמק מהמטלה המשמימה -במיוחד ש"עיתון" הוא שם מחמיא לביטאון הרכילות הצהוב. אלכס מנסה להתחמק מהמטלה, ואפילו לשכנע את החבר הכי טוב שלה רובי להחליף אותה, אלא שנסיונות ההתחמקות נכשלים זה אחרי זה, ואלכס מוצאת את עצמה כותבת טורים בעיתון, וגם מתחילה ליהנות מזה, ולהשלים עם זכר אימה.
דרך הכתיבה מגלה אלכס תובנות חדשות על חייה ועל גיל ההתבגרות - האהבות הדאגות והלחץ החברתי מקבלים פרשנות חריפה ומושחזת, שלא תמיד לוקחת בחשבון מי ייפגע כשכולם יקראו את זה. סביב אלכס מספר דמויות נוספות הסובבות אותה בהן, נח (אלון אבוטבול) - אביה שעדיין מתאבל על מות אשתו האהובה, לירי - אחותה הקטנה, שבצחוק אכזרי של הגורל הופכת לכוכבת טלנובלות נחשבת מיד אחרי מות אימה, וירדן (מקס אולארציק) - הבחור הכי חתיך בספריית הוידאו, ושובר לבבות מקצועי. הפקה: נגה תקשורת.
"היכל התהילה" - עונה חדשה
החל מ-31.3 כל יום בשעה 13:10 ו-17:30. חגיגות 20 שנה לערוץ הילדים מתחילות וזו סיבה טובה מאוד להיזכר בקטעים המצחיקים והמיוחדים ביותר בתולדות הערוץ. בעונה חדשה של "היכל התהילה" מציג כל פרק מאת מצעד הקטעים המיוחדים ב-20 שנות הערוץ, הכוללים את כל מנחי הערוץ לדורותיהם. בהשתתפות: יעל בר זוהר, מיכל ינאי, יעל אבקסיס, איתי שגב ודנה דבורין שהגיעו לצפות בקטעים, להתרגש ולהיזכר בעבר.
בין הפרקים: השירים ההזויים ביותר שהיו לנו, החל משירי חגים, שירי סיום עונות וסתם שירים לא ברורים. פרק שלם שעוסק באוכל שליווה רבים מהמנחים, החל ממאכלי עדות, נסיעות ששטוס לחו"ל וטעימות של מאכלים מוזרים ועוד, דרך תזכורת על כל התוכניות האישיות שהיו למנחי העבר (בהם מיכל ינאי - "קצפת", יעל בר זהר עם "גבולות בר זהר", דנה דבורין עם "בנדה גונס" ועוד), ועד המנחים ששכחנו שהיו פה. לבוגרים הנוסטלגיה תציף ולצעירים הזדמנות לצחוק על מה שהיה כאן פעם.
"בוחרים מנחה" - "בית ספר למנחים של ערוץ הילדים"
החל מ-31.3, ימים א'-ד', בשעה 10:00 ש.ח בשעה 15:00. במהלך חופשת הפסח, כשהילדים בחופשה, יצאו ששת המועמדים ללמוד בבית ספר למנחים של ערוץ הילדים. הם יעברו מגוון סדנאות עם אנשי מקצוע במטרה להכשיר אותם לתפקיד המנחים ותוך כדי לאפשר לצופים ללמוד ולהכיר את המתמודדים ולהכריע מי מהם יעבור לשלב הסופי. בין הסדנאות: משחק, הנחייה, שירה, צחוק ועוד. עד לגמר הגדול ב-16.4 בחג המימונה - בה יוכרע בשידור חי מי יזכה בתפקיד הנחשק.
"צבי הנינג'ה - בחזרה לביוב"
החל מ-31.3 כל יום בשעה 11:30 ו-16:25. הצבים הכי אהובים בעולם עושים שמח לילדים בחופשת הפסח והפעם הצבים חוזרים אחורה בזמן, אך מאבדים את מאסטר ספלינטר בעולם הדיגיטלי. השריידר מוצא דרך להחיות את עצמו ורודף אחר הצבים בעוד דונטלו מנסה לאתר את חלקיקי המידע של מאסטר ספלינטר. לעזרתם נחלצים חבריהם הטובים קייסי ואפריל אשר מתכננים להתחתן. האם הם יצליחו?
"ספיידרמן"
החל מ-31.3 כל יום בשעה 12:05 ו-17:05. פרקים חדשים לקלאסיקה מבית ההפקה היוקרתי "סוני", הממשיכה את הסדרה המיתולוגית ששודרה כבר לפני עשור. גיבור העל פיטר פרקר, שבכל פרק נלחם כדי להחזיר את השקט לרחובות, חוזר לערוץ הילדים, בדיבובו של טל מוסרי.
"הנוקמים הקטנים"
החל מ-7.4 כל יום בשעה 10:55 ו-15:50. סדרת אנימציה. בעולם דמיוני אך מאד דומה לשלנו, שמורכב אך ורק מבעלי חיים, נמצא בית ספר יסודי. כל פרק מתמקד בתלמיד/ה אחד/אחת ובהתמודדות עם השוני שלהם ביחס לאחרים: יש כאלה שהם גבוהים מדי, שמנים מדי, רזים מדי... בקיצור, כל דבר שמפריד אותם מהשאר. ההתמודדות מתבטאת בקבלה פתאומית של כוחות מיוחדים, לזמן קצר.
"סדריק" - עונה חדשה
החל מ-7.4 כל יום בשעה 11:05 ו-16:00. עונה חדשה לסדרת האנימציה המקסימה המבוססת על קומיקס צרפתי ידוע. במרכזה סדריק, ילד מקסים ושובב עם לב רחב. ההורים שלו לא ממש מבינים אותו, והיחיד שמקשיב לבעיות שלו הוא סבא שלו, בעיות של ילד בן 8: החברים בבית ספר, המורים, הציונים, הילדה שהוא אוהב וכו'.
"שוגר שוגר רון" - סדרה חדשה
החל מ-12.4 א'-ה' בשעה 21:20. אנימה יפנית שזכתה לפרסים רבים. שוקולד וונילה הן שתי מכשפות צעירות הטוענות לכתר מלכת העולם הקסום. במסגרת התחרות על הכתר, הן צריכות להשתלב כאנושיות בעולם האמיתי ולהשיג לב אנושי רגיש. התחרות בעולם האמיתי מביאה אותן למצבים מיוחדים, בהם הן משתמשות בקסמיהן, בעיקר שמעורב בהן בחור. למרות התחרות הן עדיין ממשיכות להיות חברות טובות. מתורגם.

תאריך:  12/03/2009   |   עודכן:  12/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הילה גבאי
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
איתי גורמז
- הודעה מטעם מפעל הפיס
עדי וילדר
- הודעה מטעם ג'ונסון אנד ג'ונסון
שרון בכר
- הודעה מטעם נעמי צ'רפק יחסי ציבור
אושרת אדלר-אקהאוז
- הודעה מטעם סונול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il