קבוצת כלמוביל, יבואנית הרכב הגדולה בישראל, תרכז את כל תקציב הפרסום של מותגיה תחת קורת גג אחת. במסגרת החלטה זו משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R ימשיך לנהל את מערך הפרסום של המותגים מרצדס ויונדאי, ויטפל מעתה גם בתקציב הפרסום של המותג היפני מיצובישי הכולל את דגמי הלנסר המשפחתיים ורכבי הפנאי שטח - אאוטלנדר, פג'רו, האנטר והגרנדיס.
עד-עתה ניהל משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי/Y&R את תקציב הפרסום של מרצדס ויונדאי ותקציב המותג מיצובישי נוהל על-ידי משרד הפרסום ראובני פרידן.
בהחלטה משותפת של מנכ"ל קבוצת כלמוביל צביקה פולק ומנכ"ל מיצובישי בישראל אריאל פינטו, הוחלט על העברת תקציב מיצובישי מידי ראובני פרידן לשלמור-אבנון-עמיחי/Y&R.
בקבוצה מציינים כי מדובר בהחלטה אסטרטגית, במסגרתה תיושם שפה אחידה למותגי הקבוצה באמצעות צוותים שונים של משרד הפרסום. "אנו מודים לראובני פרידן על המקצוענות והשנים המשותפות ומאחלים להם הצלחה רבה".