X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת תמורה
▪  ▪  ▪

קרן קימת לישראל וקבוצת תמורה להסדרים פנסיוניים ופיננסיים, יחנכו מחר (17 במרס) יער באזור יתיר שבנגב. תמורה ועובדיה תרמו מאות אלפי שקלים לנטיעתו של היער, שישתרע על-פני 50 דונם ויישא את השם "יער תמורה". היער תוכנן במיוחד לנטיעה בנגב, ויתבסס על עצים רחבי עלים המותאמים לאקלים המדברי, בהם חרובים, אלות ואיקליפטוסים.
נטיעת היער מהווה את שיאה של פעילות ירוקה אינטנסיבית המתנהלת בתמורה בשנתיים האחרונות. הנהלת תמורה סימנה את האחריות לסביבה ולקהילה כמוקד מרכזי של פעילות. במסגרת זו החברה מקיימת מטה שבאחריותו ליזום פעילות הקשורה בשימור אנרגיה, מניעת בזבוז, מיחזור ורכישת מוצרים מנייר ממוחזר (למשל בכל הנוגע למתנות ללקוחות ולעובדים).
בנוסף לפעילות הסביבתית, כל עובדי החברה מעורבים בפעילות חברתית, שבשנים האחרונות מתמקדת בסיוע הן לגני ילדים עם צרכים מיוחדים והן לילדי מועדונית בפרדס כץ, שכונה הסמוכה למשרדי תמורה בפתח תקוה. לטקס הנטיעות המתוכנן ביער תמורה, יגיעו ילדי המועדונית יחד עם עובדי תמורה, להפנינג שיימשך במקום יום שלם.
על נטיעת "יער תמורה" הוחלט לאחר דיונים עם מומחי קק"ל לאיכות סביבה. מדובר באזור ירוק שיתרום לרווחת תושבי האזור והנגב, ובמקביל יהווה תרומה מקומית למאבק בתופעת המידבור. היער ניטע בשיטות גידול מיוחדות לייעור מדברי באזורים צחיחים, והוא מהווה חלק ממהלך להגדלת ה"ריאה הירוקה" באזור ובעולם כולו למניעת ההתחממות הגלובלית. הנטיעות יפוקחו על-ידי יערני קק"ל בכדי להבטיח את היקלטות השתילים בשטח.
לדברי אפי שטנצלר, יו"ר קק"ל, "יער דבירה צומח באזור ערבתי יבש. קק"ל באמצעות שיטות גידול מיוחדות הוכיחה כי ניתן לגדל יערות גם במדבר".
"בתמורה אנו מאמינים במעורבות ובאחריות לקהילה ולסביבה בה אנו חיים," אומר יוני קופרמן, מנכ"ל תמורה. "על-פי תפיסת עולמנו, בלקיחת אחריות זו אנו מממשים את השליחות שלנו כבני אדם וממשים את חזון תמורה לעתיד טוב יותר, אנו רואים בפעילויות אלה נדבך משלים לפעילותנו העסקית הקשורה אף היא בעתידנו ובעתיד לקוחותינו. מחד אנו מאמצים מסגרות קהילתיות שונות, הזקוקות לתמיכה כספית, מעשית ורגשית. ומאידך אנו שואפים להפוך ל'ארגון ירוק' שבין שאר מטרותיו להוביל לא רק שינוי תודעתי בתחום זה אלה לאמץ תבניות עבודה הקשורות לליבת הפעילות העסקית שלנו באחריות סביבתית. להבנתנו, לקהילה העסקית כולה נועד תפקיד חשוב בהתווית הדרך בכיוון זה, שכן רק בפעולה משותפת שתקיף חלקים נרחבים באוכלוסיה נוכל לשפר את המגמות המדאיגות בהתדרדרות החברתית והסביבתית ולפעול למען סביבה וחברה, איכותית ובריאה יותר עבור הדורות הבאים. נטיעת יער תמורה היא ציון דרך מרכזי בחשיבה זו, המנחה אותנו כל ימות השנה".
אודות תמורה:
קבוצת תמורה מובילה בניהול הסדרי הפנסיה ופיננסים. החברה בבעלות מלאה של כלל החזקות עסקי ביטוח. תמורה מנהלת הסדרי ביטוח מגוונים של תיק ביטוח המורכב מתוכנית פנסיה, ביטוח, גמל, תוכניות ותיקות וחדשות, ביטוחי בריאות וסיעוד וניהול פנסיוני בפרישה מן העבודה ומתמחה בהענקת שירות לחברות גדולות. בין לקוחותיה: ישקר, רפא"ל, פרטנר, אמדוקס, קומברס, אלישרא, נייס, דיפלומט, אי.סי.איי, קבוצת HP, קיבוץ שער העמקים, קיבוץ שדה אליהו, אלדין, קבוצת רד-בינת, ועוד. היקף הפרמיות הכולל של תמורה מגיע לכ-2.3 מיליארד שקלים לשנה.

תאריך:  16/03/2009   |   עודכן:  16/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il