החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, יוצאת בקמפיין ארצי תלת מימדי מיוחד עם הפקת תאורה מיוחדת עבור המותג ספרייט.
המותג עלה על-גבי 12 הקירות של נור סטאר מדיה בפריסה ארצית, בפרשות הדרכים המרכזיות ביותר בארץ ושלטי פורמט רחב ברחבי תל אביב והמרכז.
היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-1.5 מיליון שקלים. קריאייטיב הקמפיין בוצע על-ידי משרד פרסום גלר נסיס.
רן ליאור, מנהל מותג ספרייט: "אנו שמחים לפרסם את המסר המרענן של ספרייט על קירות הענק של נור, וזאת לאור החשיפה הרבה, הבולטות והנוכחות של קירות הענק הממוקמים בנקודות אסטרטגיות. אנו צופים כי השימוש הקריאייטיבי בשילוט החוצות - ייצור בידול וחשיפה מיוחדת למסר של המותג".