X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מחלבת טרה
▪  ▪  ▪

מחלבת טרה יוצאת בקמפיין חדש כתמיכה למהלך ההשקה. המסר המרכזי שיעבור בקמפיין הוא כי למחלבת טרה מוצרים איכותיים שבסיסם הוא החלב המצוין של טרה.
טרה, מהמחלבות הגדולות והשורשיות של ישראל השלימה לאחרונה מהלך של השקה מחודשת. המהלך כלל הצבת סטנדרט איכות מתקדם שבא לידי ביטוי בשיפור האיכות, הטעם והאריזות. כדי לבסס אסטרטגיה שמתמקדת בחלב בחרה טרה בשפה אחידה לכלל מוצריה שנותנת כבוד למקור, או למעשה למי שמייצרת אותו - הפרה. כמו-כן השפה מספרת את הסיפור הפשוט של עולם החלב, מוצר מצוין מתחיל בחלב מצוין. נראות זו גם תיתן לצרכן יכולת התמצאות ואיתור מוצרי טרה ביתר קלות על המדף.
על מלאכת העיצוב ניצח PARTNERS&ADLAI, שהוביל את עיצוב מוצרי Müller בישראל. הסלוגן שנבחר "הכל מתחיל בחלב מצוין" בא להדגיש כי כל מוצר חלב איכותי חייב להיות מיוצר, בראש ובראשונה מחלב איכותי. הוותק והמיקוד של המחלבה במוצרי חלב בלבד, למעלה מ-65 שנה, נותן משנה תוקף להצהרה זו.
ניר קניאס, סמנכ"ל השיווק: "מפת התחרות מייצרת עבור החברה הזדמנות שמקורה במיקוד בחלב. אנו סבורים כי הצרכן הישראלי מעריך התמחות. המיקוד שלנו בחלב מקבל חיזוק מהיותו מבוסס על חלב טרה, חלב מצוין לאורך השנים. על איכותו של חלב טרה ניתן גם ללמוד מאנשי השוק המקצועי כגון הבריסטות, בעלי רשתות בתי הקפה וכו'. לאחר בחינת מפת הצרכים בשוק התחדד לנו הצורך באלטרנטיבה ראויה ששמה דגש על עולם מוצרים בסיסי ואיכותי. זה המקום המתאים לטרה לפעול בו.
הקמפיין באמצעות משרד הפרסום JWT, יתוקשר בשפה העיצובית חדשה ויכלול עיתונות, שלטי חוצות ופעילויות BTL תומכות. כחלק מסיפור פשוט שמדבר על פרות נעשה שימוש באלמנט מדף חדשני של עיטוף שטחי המדף בדשא, וזאת כדי לחזק את הקונספט העיצובי של המוצר ואת עולם התוכן של המותג.

תאריך:  17/03/2009   |   עודכן:  17/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il