היום (ב', 23.3.09) עולה אל על עם קמפיין הפרסום המכריז על הטיסה החדשה לברזיל ולמגוון יעדי ההמשך בדרום אמריקה.
הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון בערוצי הטלוויזיה, באינטרנט, בשילוט חוצות, במטוסי ובטרקליני אל על ובאמצעות מגוון פעילויות קידום מכירות בקרב הציבור הרחב וסוכני הנסיעות.
את הקמפיין יוביל הזמר פבלו רוזנברג, שמזוהה עם דרום אמריקה בזכות מוצאו הארגנטינאי ושיריו. לצידו של פבלו רוזנברג, יופיע באחד הסרטונים בתפקיד אורח הבדרן אלי יצפאן.
הקמפיין הטלוויזיוני מורכב משלושה סרטונים כאשר בכל סרטון מנסה פאבלו רוזנברג לתאר בדרך הומוריסטית לנוסעי אל על שלצידו במטוס, את נפלאות דרום אמריקה המחכות להם. בסרטון אחד מתאר פאבלו את נפלאות חוף הקופה קבאנה בברזיל ואת שמחת הקרנבל, בשני את הדרך המיוחדת שבה הארגנטינאים מכינים בשר ובשלישי משתלט אלי יצפאן על השיחה ומסביר בדרכו המיוחדת לפבלו את הדרך למאצ'ו פיצ'ו שבפרו.
המסר המלווה את הקמפיין: "אין מקום רחוק מדי. אל על בטיסות ישירות לדרום אמריקה, עכשיו במחירי הכרות, החל מ-999 דולר".
עלות הקמפיין כ-700 אלף דולר והוא צפוי להימשך כשלושה שבועות.