X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שירותי בריאות כללית
▪  ▪  ▪

כללית מושלם, הביטוח המשלים של שירותי בריאות כללית, מרחיב את סל החיסונים והחל מחודש אפריל ניתן יהיה לרכוש בהנחה את חיסון ה'סרווריקס'. החיסון החדש מגן מפני זנים שונים של וירוס הפפילומה האנושי האחראים על 80% מכלל מקרי סרטן צוואר הרחם, ומיועד לנערות ולנשים בגילאי 10 עד 45.
מתן חיסון ה'סרוויקס' באמצעות המושלם הינו חלק ממהלך מתמשך של שיפור האיכות הרפואית בכללית ומצטרף לשורה רחבה של חיסונים הניתנים היום בהנחות משמעותיות ללקוחות כללית מושלם ובהם: חיסון גרדסיל, גם הוא לסרטן צוואר הרחם ומיועד לגילאי 26-10, חיסון רוטה-טק לילדים, חיסון פרוונאר, חיסון לאבעבועות רוח ואחרים.
חיסון ה'סרווריקס' הינו חיסון מניעתי, בעל יעילות מוכחת בהגנה מפני סרטן צוואר הרחם ונגעים טרום סרטניים, על-פי מחקרים קליניים רחבי היקף. סרווריקס הוכיח יעילות גבוהה גם כנגד זנים שאינם נכללים בחיסון כגון הזן השלישי והרביעי בשכיחותם לסרטן צוואר הרחם ובכך מעניק הגנה רחבה מפני כ-80% מכלל מקרי הסרטן. החיסון ניתן בשלוש מנות לזרוע, בטווח זמן של חצי שנה. לקוחות המושלם יוכלו לרכוש את החיסון בהנחה של כ-50% במחיר של 390 שקלים למנה בלבד.
לדברי פרץ גוזה, ראש מערך הביטוחים בשירותי בריאות כללית: "הכללת חיסון ה'סרווריקס' בסל החיסונים של כללית מושלם היא צעד נוסף במימוש תפיסת עולמנו הרפואית והשירותית. אנו פועלים כל העת על-מנת לספק ללקוחותינו את החיסונים החדשים והמתקדמים ביותר, שאינם נכללים בסל הציבורי, בהנחות משמעותיות. הכללתם של חיסונים אלה מבטאת את ההכרה שלנו בחשיבות הרפואה המונעת לכל בני המשפחה ולנשים בפרט, תוך מתן הנחות מיוחדות ללקוחות כללית מושלם. אנו נמשיך לפתח ולהרחיב את מגוון הכיסויים וזאת כחלק מהובלת שוק הביטוחים המשלימים".
על סרטן צוואר הרחם
על-פי נתוני האגודה למלחמה בסרטן, כ-180 נשים מאובחנות מדי שנה בישראל כחולות בסרטן צוואר הרחם, רובן כתוצאה מווירוס הפפילומה האנושי. מנתוני הערכה עולמיים עולה כי, סרטן צוואר הרחם הינה המחלה הממארת השנייה בשכיחותה בקרב נשים מתחת לגיל 45. כ-500 אלף נשים מאובחנות בעולם מדי שנה כחולות בסרטן צוואר הרחם, מספר הצפוי לגדול מדי שנה ואף להכפיל את עצמו עד שנת 2,050 ללא שימוש ברפואה מונעת. מדי שנה נפטרות בעולם כ-270 אלף נשים מסרטן צוואר הרחם.

תאריך:  26/03/2009   |   עודכן:  26/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il