X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר ONE
▪  ▪  ▪

אתר הספורט ONE, הבית הספורטיבי המוביל באינטרנט ובסלולר בישראל, ממשיך להשקיע ולהרחיב את תחום אירועי הספורט והמשחקים בשידור חי אותם הוא מציע לחובבי הספורט הישראלים. ONE יעביר באופן בלעדי בסלולר ובאינטרנט את משחקה הביתי של נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל, בדרכה ליורו 2011 בדנמרק.
השידור הישיר באינטרנט, שהינו השידור הראשון של משחק רשמי בכדורגל באתר ONE, יועבר בחינם ללא תשלום, בדומה לכל השידורים החיים של ONE בעבר.
השידור יועבר ביום א' הקרוב, בשעה 18:00, עת נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל, בהדרכת מוטי איווניר, תעלה לדשא באצטדיון קריית אליעזר, לקראת משחקה הרשמי הראשון במוקדמות יורו 2011 מול נבחרת קזחסטן.
השידור בפלטפורמה האינטרנטית והסלולארית יהיה אופציית הצפייה היחידה, לאחר שהערוצים השונים לא רכשו את זכויות השידור של המשחק.
זוהי אינה הפעם הראשונה, בה מתגייס אתר הספורט ONE להעביר בשידור חי משחקים ואירועי ספורט, אשר לא זכו ליחס על-ידי ערוצי הטלוויזיה השונים. כך הועברה במלואה וללא תשלום אליפות ישראל האחרונה בשחייה וכן משחקי הגביע המכריעים בכדורעף, כולם בצפיה ללא תשלום.
אודי מילנר, מנכ"ל אתר הספורט ONE: "עם שידור משחקה של הנבחרת הצעירה, ONE ממשיך ומבסס עצמו כספק תכני הספורט המוביל בישראל. מובילות זו, היא המחייבת אותנו להתמיד ולהביא בפני גולשינו חווית ספורט מקיפה בכל שעה ובכל יום, בינהם שידורים חיים של אירועי ספורט גדולים, כקטנים. את כל זאת אנו עושים ונעשה בעתיד בלי לבקש תמורה כספית מהצופה כפי שנהוג במקומות אחרים, כך שקהל האוהדים בישראל ימשיך לראות ב-ONE את הבית הספורטיבי שלו".
המשחק ישודר באמצעות פלטפורמת השידורים החיים של חברת LIVEU, המאפשרת שידור חי מכל מקום באיכות הדומה לזו של שידורי לווין בעלויות נמוכות משמעותית וללא צורך בתשתיות קווית. חברת LIVEU מלווה את ONE מיום השקת פלטפורמת השידורים החיים ולמעשה מדובר בשנתיים של שיתוף פעולה אשר במסגרתו שודרו מאות שידורים ישירים.
שמוליק וסרמן, מנכ"ל חברת LIVEU: "שידור זה מהווה המשך טבעי וחשוב לשיתוף הפעולה הפורה והאיכותי המתקיים מזה כשנתיים בין חברת LIVEU ל-ONE. שיתוף פעולה זה מאפשר קיום שידורים חיים באיכות ובאמינות גבוהה ברשת האינטרנט ומהווה דוגמא למודל שימשיך להתפתח בעתיד".
אתר הספורט ONE, אתר הספורט של ישראל, עם למעלה מ-1.5 מיליון גולשים שונים בחודש, כולל את מערכת הספורט הגדולה בישראל.. ONE הינו מותג המדיה לעדכון היומי של חובבי הספורט בישראל וזוכה לתדירות ביקור מן הגבוהות באינטרנט הישראלי.

תאריך:  26/03/2009   |   עודכן:  26/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דביר בר
- הודעה מטעם ענני תקשורת
שירלי פוטרמן
- הודעה מטעם עיתון הארץ
דפנה שביט
- הודעה מטעם אפריקה ישראל מגורים
איתן זליגר
- הודעה מטעם מרכז מורשת מנחם בגין
רונית גרינוולד
- הודעה מטעם אתר אכול ושאטו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il