יורוקום נציגת NOKIA בישראל תעניק חסות במסגרת חגיגות ההשקה המחודשת של ערוץ המוסיקה 24 במסגרת אירועי "האולפן השקוף" בנמל תל אביב. הפעילות השיווקית נסובה סביב השקת מכשיר הדגל המוסיקלי המתקדם 5800 Nokia טלפון דור 3.5 בעל ממשק מסך מגע! המציע חווית מוסיקה אולטימטיבית. היקף הפעילות נאמד בכ-80 אלף דולר.
במסגרת הפעילות יערכו פעמיים בשבוע חידונים מוסיקליים שהתשובה לחידון תהיה מספר טלפון של "קו המוסיקה" לטלפון המוסיקה עם מסך המגע NOKIA5800. במקביל תתקיים פעילות קידום מכירות כחלק מההפנינג בסביבת האולפן השקוף בנמל תל אביב שתכלול הדגמות של יכולות המוסיקה ותכונות חדשניות כמו חיישני מגע, משחקי תלת מימד ועוד אלמנטים חוייתים ומהנים שיש במכשיר המיוחד הזה.
נועה לור כרמלי, סמנכ"ל השיווק: "החיבור בין פעילות השקת מכשיר מוסיקה הפונה לקהל הצעיר, אשר למוסיקה חשיבות רבה עבורו לבין הפעילות סביב ההשקה המחודשת של ערוץ המוסיקה הינו טבעי ומתבקש. מדובר בפלטפורמת תוכן שיווקי אידיאלית וממוקדת הפונה בדיוק אל קהל היעד אליו אנו פונים".
את הפעילות תוביל חברת קונטנט מדיה בניהולה של עדי ציבלין, אשר נבחרה לייצג את החברה בתחום התוכן השיווקי.