חברת פרינס, המתמחה בייבוא ושיווק משקפי שמש ושעונים בישראל, יוצאת בקמפיין קיץ 2009 בהשקעה של 400,000 דולר.
קמפיין הקיץ שיצא בתחילת אפריל 2009, כולל קטלוג חדש שיופץ לכ-700 נקודות מכירה, פרסום ברדיו, בעיתונות נשים וגברים, שילוט חוצות ויחסי ציבור.
הקמפיין של פרינס צולם באווירת שנות ה-60 בסגנון רטרו, המחזיר אלינו את ההיסטוריה ומציג משקפי שמש גדולים לצד קולקציית שעונים ספורטיביים בשלובי צבעים הניתנים לשינוי בקלות על-ידי החלפת טבעות ורצועות. את הקמפיין מוביל משרד הפרסום כהן פרסומאים בבעלותו של ציון כהן.
לדברי עפר סגל, מנכ"ל משותף בחברת האחים סגל בע"מ, יבואנית פרינס בישראל בארץ: "קולקציית משקפי השמש לקיץ 2009 הינה מגוונת ומתאימה לקהל הרחב, כמו-כן, מחירי הקולקציה נוחים ומותאמים לכל כיס. הטרנד הבולט אשר מחזיר לחיינו את משקפי הוינטג' מוצג כקו מנחה של הקולקציה".
אופנת פרינס קיימת בישראל מאז 1988. כיום מונה הרשת תשע חנויות ואת קולקציה ניתן למצוא ביותר מ-700 חנויות אופטיקה ושעונים בפריסה ארצית.
משרד הפרסום: כהן פרסומאים. צילום סטילס: אלכס ליפקין.