X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Spine
▪  ▪  ▪

חברת סולגאר ישראל, המובילה בארץ בתחום תוספי התזונה, מכריזה כי בחרה בחברת Spine, ספקית מובילה של שירותי IT מבוססי מודל SaaS (תוכנה כשירות), לקבלת שירותי מחשוב המבוססים על מערכות השרתים שלה.
בשלב הראשון העבירה סולגאר את כל מערך שירותי הדואר האלקטרוני שלה, שהיו מותקנים פיזית באתר החברה, לשירותי Hosted exchange וכך ליהנות משירותי mail & collaboration על בסיס מודל של SaaS. כמו-כן הועברו מספר שרתים פיזיים לשרתים וירוטואלים תחת מערכות Spine בשלב הבא מתוכננת מערכת תקשורת VOIP אשר תפעל במודל SAAS תחת מערכות Spine ותאפשר שירותי תקשורת לכול הארגון.
פתרונות Spine מאפשרים לארגונים עסקיים בכל סדר גודל ליישם מכלול רחב של שירותי IT מבלי לקנות ולתחזק את כל התשתית והתוכנה אלא לשכור את שירותי התוכנה והרשת בהתאם לגודלו ולצרכיו העסקיים. שירותי Spine כוללים מערך רחב של פתרונות - החל ממערכות דואר אלקטרוני ועד CRM ,ERP, שירותי אחסון, וירטואליזציה, מסדי נתונים וטלפוניה.
עמית כהן, מנהל טכנולוגיות ראשי בחברת Spine, אמר כי "אנו מודים לחברת סולגאר על בחירתה לעבור למודל SaaS ולהתבסס על המערכות שלנו. המהלך הביא לחסכון בעלויות בחומרה, רישוי ועלויות ניהול ואינטגרציה כמו-כן הורדה של הוצאות אנרגיה וקירור חדר המחשב. סולגאר תוכל להמשיך ולעשות שימוש בכלי מחשוב מבוססות high availability שהן יקרות, באמצעות תשלום חודשי קבוע וידוע בהתאם לשימוש ותוך שמירה על תזרים קבוע וידוע מראש. יתרונות אלה, של התייעלות והורדות עלויות תפעול ארגוניות, הופכות את מודל ה-SaaS לאטרקטיבי במיוחד על-רקע תקופת ההאטה הכלכלית בה אנו מצויים בימים אלה"
אודות Spine
חברת Spine היא ספקית מובילה של פתרונות מבוססי "תוכנה כשירות" - (SaaS (Software as a Service, המאפשרים לארגונים עסקיים בכל סדר גודל ליישם מכלול רחב של שירותי IT מבלי לרכוש את הטכנולוגיה או התשתית אלא רק לשכור את שירות התוכנה על-פי דרישה. כך יכולים ארגונים יכולים לחסוך משמעותית בעלויות התפעול והתחזוקה של תשתית הרשת וה-IT תוך שמירה על גמישות ויעילות מירבית.
Spine מעסיקה מומחים מתחומים שונים - מתכנתים, אנשי אבטחת מידע, אנשי סיסטם ותמיכה - עם ניסיון מצרפי של עשרות שנים ולרשותה עומדת טכנולוגיה המאפשרת חיוב ואספקת שירותים לפי דרישה. מרכז התמיכה הפיתוח של החברה נמצא בהרצליה פיתוח והיא מפעילה מערך משווקים. לאתר החברה: www.spine.co.il.

תאריך:  02/04/2009   |   עודכן:  02/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il