X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת נעלי TO GO
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

רשת נעלי TO GO, עולה בקמפיין פרסום לעונת אביב-קיץ 2009, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, בהשקעה כוללת של כ-1,000,000 שקלים.
הקמפיין, אשר יכלול שלוט חוצות, שילוט אוטובוסים ומודעות במגזיני הנשים והלייף סטייל, מציג קונספט יצירתי נטול פרזנטורית, המתמקד בכפות רגליים משוחות בלאקים צבעוניים המותאמים להדפסי הנעליים מקולקציית הקיץ של נעלי TO GO, כאשר סלוגן הקמפיין - "NEW LOOK, EVERY DAY". הקמפיין מדגיש את הקונספט של מראה חדש בכל שעה משעות היום, ומציג מספר דגמים רב וכן כפות רגליים עם ציורי לקים תואמים לטקסטורה שעל הנעל. קונספט זה ממשיך את הקו הפרסומי בו התחילו ב-TOGO בעונת החורף שבה המוצר הוא הכוכב.
מאיר נג'יבי, מנכ"ל רשת נעלי TO GO מוסר: "רשת נעלי TO GO פונה לנשים בכל הגילאים ומציעה להן נעליים אופנתיות ואיכותיות במגוון עצום ובמחירים אטרקטיביים ביותר. הקמפיין החדש שלנו לא עושה שימוש בפרזנטורית, מתוך האמונה שהמגוון העצום של הנעליים שלנו מדבר בעד עצמו, ואני סמוך ובטוח שהוא יתקבל באהדה בקרב קהל הלקוחות שלנו וימשוך קהל יעד חדש לחנויות הרשת שלנו ברחבי הארץ".
חברת TOGO מונה כיום 60 סניפים. החברה נוסדה בסוף שנת 2002 ומתמחה בעיצוב, ייצור, יבוא ושיווק נעלי נשים. קולקציית הנעליים שבחנויות הרשת מתחלפת בצורה מוחלטת פעמיים בשנה (חורף, קיץ) אך תוך כדי השנה מגיעים דגמים חדשים באופן שוטף לחנויות. הקולקציה מעוצבת בקפידה על-פי המגמות בשוק העולמי כפי שהן משתקפות בתערוכות בחו"ל ובבתי האופנה הגדולים בעולם ועל-פי ניסיונם העשיר של בעלי החברה. הנעליים מיוצרות בלעדית עבור הרשת במפעלי החברה בחו"ל.

תאריך:  05/04/2009   |   עודכן:  05/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il