X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בינת מערכות תוכנה
▪  ▪  ▪

אגם לידרים ובינת מערכות תוכנה מציגות: סימולטור ייחודי המאפשר תכנון של כל מוצרי הביטוח, הפנסיה והגמל בישראל. הסימולטור יאפשר לסוכן לבצע עבור הלקוח תכנון פנסיוני מקיף של כל תוכניות הביטוח בישראל, השוואת תיק נכסים, השוואת מוצרים והשוואת תשואות. פרטי הלקוח והרכב הנכסים של המוצר נשתלים אוטומטית בכל הטפסים שקיימים בענף הביטוח והפנסיה במסגרת שיתוף פעולה עם חברת "פורמאלי". הסימולטור מאפשר אף החתמה על טפסים באופן דיגיטלי. בפיתוח הסימולטור הושקעו כמיליון דולר.
בעקבות הרפורמה בתחום החיסכון הפנסיוני והמודעות הגוברת לצורך לתכנן את המשאבים הכספיים לעת פרישה, פיתחו אגם לידרים ובינת מערכות תוכנה סימולטור פנסיוני יחיד מסוגו. הסימולטור, שבפיתוחו הושקעו כמיליון דולר, מאפשר ליועץ הפנסיה להזין את נתוני החוסך - גיל, מבנה התיק וההכנסות - ובמקביל את נתוני הקופות והחסכונות. הסימולטור מאפשר להשוות בין כל התוכניות והמוצרים הקיימים, וכך לחשב עבור החוסך ערכים לגיל הפרישה. הסימולטור משווה בין התשואות ובין הרכבי תיקי הנכסים של כל קופה או מוצר פנסיוני.
בעזרת הסימולטור, יוכל מנהל ההסדר או היועץ הפנסיוני למלא טופס דיגיטלי המכיל את כל חישובי הצבירה לפי הפרמטרים הספציפיים של כל לקוח, וכך לסייע בבחירת תוכנית הפנסיה המתאימה. המערכת נמצאת כיום בשימוש שוטף בחברת אגם לידרים, אחת מסוכנויות ההסדרים הפנסיוניים הגדולות במשק, המנהלת הסדרים לעשרות אלפי לקוחות ונחשבת למנהל ההסדר המוביל בתחום מערכות המיחשוב.
אייל זסלבסקי, מנכ"ל בינת מערכות תוכנה, מוסר שבפיתוח הסימולטור נעשה שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר ובניסיון הרב שנצבר בחברה במתן פתרונות מסוג זה לגופי בנקאות וביטוח נוספים.
משה ששון, מנכ"ל משותף באגם לידרים, אמר: "מדובר בפיתוח שארך קרוב לשנתיים ומאפשר היום לתת פיתרון מקצועי ומקיף על כל תוכניות הביטוח, הפנסיה והגמל בישראל, תוך קישור למערכות המשרד באון ליין. המחולל מציב את קבוצת אגם לידרים בעמדה אחרת מול מתחריה, לרבות המערכת הבנקאית".
בינת מערכות תוכנה
מערכות תוכנה מקבוצת רד-בינת, מתמחה בייעוץ, תכנון, פיתוח, עיצוב ואינטגרציה של מערכות ארגוניות. בין תחומי ההתמחות של החברה: ניהול ידע - פיתוח והטמעת Share Point 2007 ומערכות ניהול תוכן מורכבות, BI - Business Intelligence, פתרונות לתחום הביטוח והפנסיה, Outsourcing ופרויקטי פיתוח מורכבים לפי דרישה.
מידע נוסף על החברה
עם לקוחות החברה נמנים: בנק לאומי, בנק דיסקונט, פלאפון, אל על, בנק הפועלים, הראל חברה לביטוח, צים, פרטנר, מקורות, מולטילוק, בזק, ECI Telecom, אמריקן אקספרס, רשות המים, סלקום ועוד. למידע נוסף: www.bynetsoft.co.il.

תאריך:  06/04/2009   |   עודכן:  06/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il