X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון
▪  ▪  ▪
ד"ר סיימון ברק [צילום: דני מכליס]

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב הודיעה על הסכם לשיתוף פעולה מחקרי עם Bayer BioScience N.V, חברת בת של Bayer CropScience, הפועלת מגנט, בלגיה, לפיתוח פתרונות לנזקים העצומים הנגרמים לחקלאות מסביב לעולם עקב שינויי אקלים קיצוניים, זמינות מים מוגבלת ותופעות אחרות.
ההסכם מתבסס על המומחיות ועל תוצאות פורצות-דרך במחקר המתבצע במעבדתו של ד"ר סיימון ברק במכונים לחקר המדבר על שם יעקב בלאושטיין (BIDR) של האוניברסיטה.
ד"ר ברק וצוותו משתמשים בשילוב של גישות לזיהוי גנים, המאפשרים לצמחים לעמוד בעקות סביבתיות קשות שמאפיינים את האזורים הצחיחים. שניים מבין הגנים הללו נחקרו ביסודיות והחוקרים מצאו שהסרה של אחד משני הגנים מעלה את עמידותו של צמח המודל, Arabidopsis, לחום, מליחות ויובש. מחקר זה פורסם לאחרונה ב-Plant Physiology, כתב עת בינלאומי מוביל.
ההסכם שנחתם בין ב. ג. נגב טכנולוגיות - החברה למסחור טכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ו-Bayer CropScience, יאפשר זיהוי של גנים נוספים בעלי השפעה על הפיכתם של צמחים ליותר "עמידים לעקות". ד"ר ברק, חבר במכון לחקלאות וביוטכנולוגיה של אזורים צחיחים ע"ש שוחרי האוניברסיטה בצרפת ב-BIDR, ציין ששיתוף הפעולה החדש יאפשר לצוותו להמשיך ולבדוק כ-30,000 גנים של Arabidopsis, על-מנת לזהות גנים נוספים של עמידות-בעקות.
ב. ג. נגב טכנולוגיות הינה חברה למסחור טכנולוגיות של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, והיא אחראית למסחור הידע וההמצאות של חוקרי האוניברסיטה. באמצעות פיתוח טכנולוגיות חדשניות באוניברסיטה ושותפויות יצירתיות עם התעשיה והמשקיעים ב. ג. נגב טכנולוגיות מביאה ערך לשוק הטכנולוגי.
Bayer BioScience, אחת משלוש הקבוצות העסקיות של Bayer CropScience AG, ממלאת תפקיד בינלאומי בולט בפיתוח ומסחור זרעים ותכונות של גידולים חקלאיים. החברה משתמשת בביוטכנולוגיה של הצמח ובטכניקות משוכללות לפיתוח זנים המותאמים לדרישותיה של חקלאות המחר. BioScience מעסיקה יותר מ-2100 עובדים ברחבי העולם, והמטה שלה נמצא בליון, צרפת.
אודות Bayer CropScience
באייר הינה תאגיד עולמי המתמחה בתחומי בריאות, תזונה והייטק. Bayer CropScience AG, חברת בת של Bayer AG עם מכירות שנתיות של כ-6.4 מיליארד אירו (2008), היא אחת החברות המובילות בעולם למחקר חדשני במדעי הגידולים החקלאיים בתחומים של הגנת הצומח, בקרת מזיקים לא-חקלאית, זרעים וביוטכנולוגיה של הצמח. לחברה היצע יוצא מהכלל של מוצרים וגיבוי שירות מקיף לחקלאות מודרנית, ברת-קיימא, ולשימושים שאינם חקלאיים, לרבות בתחומי ההייטק. ל-Bayer CropScience כוח עבודה עולמי של יותר מ-18,000 ולחברה נציגויות ביותר מ-120 מדינות.

תאריך:  06/04/2009   |   עודכן:  06/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קרן חוגי-קורן
- הודעה מטעם חברת רונלייט
נדב כהן-קידר
- הודעה מטעם ביטוח ישיר
מיכל אבידן
- הודעה מטעם משרד התמ"ת
אלי מצנר
- הודעה מטעם מגן דוד אדום בישראל
- הודעה מטעם עמותת מפעל החסד יד ביד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il