X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בן-ציון ציטרין יועץ אסטרטגי-תקשורתי ציטרין גרופ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
- הודעה מטעם עמותת דורות ההמשך
▪  ▪  ▪

ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה, מכריזה עמותת דורות ההמשך - נושאי מורשת השואה והגבורה, על הקמת מפעל המשך למפעל "לכל איש יש שם", במטרה להנציח את סיפור המשפחה האישי בשואה ולהילחם בהכחשת השואה.
העמותה קוראת לניצולים ולבני הדור השני והשלישי ליטול חלק במבצע כלל עולמי תחת הכותרת "לכל איש יש שם ואתר". לדברי שמואל סורק, יו"ר העמותה, "אנחנו מבקשים לנצל את האפשרויות שמעניק לנו עולם האינטרנט כדי להנציח את זכר הנרצחים וקוראים לכל בני דורות ההמשך להקים אתר באינטרנט שיספר את סיפור השואה המשפחתי האישי שלהם. לדבריו, בעלות קטנה יוכלו בני דורות ההמשך להנציח את קרובי משפחתם לא רק בשמם אלא גם בתמונות, בחומר כתוב ובמסמכים שנאספו לאורך השנים.
לדברי בילי לניאדו, מראשי העמותה, שהייתה בין יוזמי המפעל "לכל איש יש שם" לפני כ-20 שנה, מדובר במהלך מתבקש שיחבר את הדור השלישי והרביעי למורשת השואה ויעזור במהלך ציבורי רחב לצמצם את כוחם של מכחישי השואה אשר דבריהם מתפרסמים באתרים רבים באינטרנט. "מאז שחנכנו את מפעל 'לכל איש יש שם' העלינו באופן דרמטי את המודעות של הציבור בארץ ובחו"ל לשמות שמאחורי המספרים המזעזעים של הנרצחים, העלאת השמות לאינטרנט, תוך תיאור הסיפור האישי של בני המשפחה שנרצחו בשואה מרחיב את מעגל בני האדם ברחבי העולם כולו שיוכלו לגלוש ולקבל תמונה על הטרגדיה היהודית דווקא מהסיפורים האישיים שסופרו על הנרצחים ועל הניצולים".
לדברי סורק ולניאדו, העמותה כבר החלה במגעים עם חברות מובילות בארץ לבניית אתרי אינטרנט על-מנת להרים את המפעל מתוך תקווה שאתרי ההנצחה המשפחתיים באינטרנט יתנו תנופה עצומה להבטחת המשך מורשת השואה ולמאבק בהכחשת השואה.
ערב הזכרון השנתי בסימן העברה בין-דורית של עמותת דורות ההמשך - בצוותא, מוצאי יום השואה, יום ג', 21.4.09, החל מהשעה: 19:00.
במוצאי יום הזיכרון לשואה, תקיים עמותת דורות ההמשך למורשת השואה והגבורה את ערב הזיכרון השנתי שלה תחת הכותרת "דור ראשון, דור שני, דור שלישי - העברה בין-דורית". בערב זה תועלה ההצגה "כ"ב תמונות", זוכת פרס ההצגה הטובה ביותר בפסטיבל עכו לתיאטרון אחר 2008, המספרת את סיפורן של שלושה דורות - סבתא ניצולה, בתה, בת הדור השני ונכדתה בת הדור השלישי אל מול הטרגדיה של הסבתא והתמודדות המשפחה עם הזיכרון וההנצחה. כתיבה ובימוי: רותי אוסטרמן.
האירוע יתקיים באולם צוותא בתל אביב. בפואייה תתקיים תערוכה ניידת מארצות הברית - תמונות של התנגדות - צילומיה של הפרטיזנית לשעבר, הצלמת פיי שולמן, המוצגת לראשונה בארץ. במסגרת הערב תתקיים קריאת השמות "לכל איש יש שם".
אודות העמותה:
עמותת דורות ההמשך, נושאי מורשת השואה והגבורה, הינה עמותה רשומה, שנוסדה בינואר 2005, על-ידי בני הניצולים, מרחבי הארץ. לעמותה אלפי ידידים רשומים ברחבי הארץ והיא מונה מאות חברים פעילים.
העמותה מנוהלת בהתנדבות על-ידי מייסדיה ופועלת בשיתוף פעולה מלא ובתמיכת יד ושם ובברכת מרכז הארגונים. העמותה מקיימת קשרים עם מוסדות הנצחה בישראל ובעולם. עמותת דורות ההמשך הינה ארגון ללא מטרות רווח, השואף להיות מוקד תקשורת ופעולה לאנשי דורות ההמשך בארץ ובעולם.
הזמנה באתר האינטרנט: www.yadvashem.org.

תאריך:  19/04/2009   |   עודכן:  19/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל קונפורטי
- הודעה מטעם מטריקס גלובל
אבירם גבעוני
- הודעה מטעם גלובס
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם תאגיד משתלות חישתיל
גולן יוסיפון
- הודעה מטעם חברת צח אורני
נטע שריקי
- הודעה מטעם ועד הכשרות של בד"צ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il