X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דיל טיים
▪  ▪  ▪

התואר, שהוענק על-ידי מגזין הרשת Search Engine Watch, ניתן לחברה הישראלית תודות לביצועים יוצאי הדופן במתן תמיכה לגולשים בעת קניית מוצרים באינטרנט.
דן ציפורין, מנכ"ל ויו"ר דילטיים: "החברה, המספקת ללקוחותיה מידע על מוצרים ודרך קלה לאיתור המוצר המתאים במחיר הטוב ביותר, מדורגת בין עשרת אתרי הקניות הטובים ביותר בדירוג נילסן בארה"ב ובבריטניה, ומייצרת יותר הכנסות לכל קישור מאשר פורטל הקניות הגדול ביותר".
דילטיים (DealTime.com, DealTime.co.ku), מנוע החיפוש המוביל בתחום הקניות, זכה בתואר היוקרתי "מנוע חיפוש הקניות הטוב ביותר ברשת", מטעם מגזין הרשת ה-Search Engine Watch (searchenginewatch.com). הזכייה בקטגוריה זו הוענקה למנוע החיפוש תודות לביצועים יוצאי הדופן במתן תמיכה לגולשים בקניית מוצרים באינטרנט.
דני סוליבן, עורך מגזין Search Engine Watch , מסר כי השימוש במנוע החיפוש של דילטיים הוא הבחירה הטובה ביותר לכל המבקש לערוך את קניותיו באינטרנט. לדבריו של סוליבן החברה חולקת השנה את התואר שהוענק לה יחד עם אתר הקניות יאהו. אולם בעוד שאתר הקניות של יאהו מאפשר קישור רק לאתרי קניות איתם הוא מצוי בהסדר כספי, הרי שמנוע החיפוש של דילטיים, הפועל על פי מודל הדומה לזה של "דפי-זהב", מציג את כל אתרי הקניות ללא תשלום, ומקבל תשלום רק מאותם אתרי קניות המעוניינים להבליט את שמם והלוגו או להופיע בראש רשימות חיפוש.
דן ציפורין, מנכ"ל ויו"ר דילטיים אמר כי החברה מחוייבת לספק לגולשים באינטרנט את חוויית הקניות הטובה והקלה ביותר, ולתגמל את המבקרים הנאמנים באתר, לקוחות החברה ושותפיה בהמשך מסירות לפיתוח וחדשנות. ציפורין הדגיש כי דילטיים היה אתר הקניות המקוון השלישי המועדף על-ידי לקוחות שערכו את קניותיהם באינטרנט בתקופת החגים לשנת 2002. "המנוע, המדורג בין עשרת אתרי הקניות הטובים ביותר בדירוג נילסן בארה"ב ובבריטניה, מייצר יותר הכנסות לכל קישור מאשר פורטל הקניות הגדול ביותר", אמר ציפורין.
אודות דיל טיים
דיל טיים הוא מנוע החיפוש המוביל לקניות באינטרנט ומבקרים בו מיליוני גולשים בכל חודש. באמצעות האתרים DealTime.com, DealTime.co.ku ואתרים נוספים הקשורים לרשת (כולל אלטה-ויסטה, לייקוס ואקסייט נטוורקס) יכולים הקונים להשוות מוצרים, מחירים, וחנויות המוכרות דרך האינטרנט. דילטיים מספקת לסוחרים ויצרנים קונים אמינים ועלויות קנייה נמוכות.
דיל טיים הוא מנוע חיפוש רב עצמה בעל עזרי קניות מעולים המאפשר לפורטלים ולאתרים שותפים ניתור מדוייק של מספר המבקרים. דילטיים מספקת ללקוחותיה מידע על מוצרים ודרך קלה לאיתור המוצר המתאים במחיר הטוב ביותר. דילטיים היא חברה פרטית בינלאומית, הנתמכת על-ידי קרנות ושותפים אסטרטגיים ופיננסיים אחרים כולל Bertelsman, AOL, TimeWarner ,Bank of America, Bain Capital, Singapore Telecom ואחרים.

תאריך:  12/02/2003   |   עודכן:  12/02/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il