חברת לוקסאוטיקה ישראל, המשווקת את VOGUE מותג משקפי השמש הבינלאומי בחרה בלעומק התודעה, המתמחה בפרסום ושיווק ממוקד לצעירים בגילאי 35-18 לקמפיין פרסום און ליין, המבוסס על פעילות אינטרקטיבית ראשונה מסוגה בישראל.
קמפיין VOGUE להשקת קולקציית משקפי השמש החדשה, מנוהל באמצעות באנר הנפתח על-גבי עמוד הבית של האתר ללא צורך בהקלקה (כנהוג בפעילויות אינטראקטיב), ומאפשר המשך גלישה באתר לאחר סיום הצפייה בבאנר.
הקמפיין מבוסס על אפליקציה חכמה בטכנולוגיה יחודית, המאפשרת לגולשת להעלות תמונת פנים מהמחשב האישי או להצטלם ישירות באמצעות מצלמת האינטרנט (לראשונה בישראל על-גבי באנר), למדוד את משקפי השמש מהקטלוג ולהתאים מתוך מבחר המודלים.
כמו-כן קיימת האפשרות לשלוח את התמונה עם המודל הנבחר לחברים, לשתף אותם בבחירת המודל המתאים ואף להשתתף בתחרות בה שלושת המנצחות יזכו בזוג משקפי שמש VOGUE במתנה.
בבאנר משולב גם קטלוג אינטרקטיבי המשלב קטע ווידיאו המציג את הפרזנטורית החדשה - דוגמנית העל דריה וורבוי, צפייה ברשימת נקודות המכירה וקישור לאתר VOGUE העולמי. הקמפיין עלה באתרים וואלה, נענע10 ו-MSN. עלות הקמפיין: כ-100,000 דולר.