X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מרכזי דיאדה
▪  ▪  ▪

רשת מרכזי דיאדה, המפעילה כיום מרכזים וחנויות בתל אביב, מודיעין, רעננה, גלילות ורמת השרון, עוברת עם המרכז הוותיק שלה בעיר מודיעין לקניון עזריאלי בעיר.
המרכז החדש בעזריאלי יהיה גדול יותר, ויציע מגוון רחב יותר של פעילויות, הוא ישתרע על 300 מ"ר והוא כולל שני אולמות פעילות, קליניקה לטיפולים בתחום הייעוץ ההורי, הנקה וטיפולי רפואה משלימה לצד, חנות מתנות, ומרחב שהייה מזמין - הכל בעיצוב הייחודי המאפיין את רשת המרכזים, היקף ההשקעה מוערך ב-2,000,000 שקלים.
במרכז החדש יתקיימו מגוון רחב של קורסים, סדנאות והרצאות להורים, הורים שבדרך, תינוקות וילדים עד גיל 6. הפעילויות להורים ולהורים שבדרך יכללו: קורסי הכנה ללידה, מנוי לפעילויות פיסיות לנשים הרות ולאחר לידה, סדנאות להורים, סדנאות לתינוקות וחוגי ילדים, ייעוץ הנקה בקליניקה ובבית הלקוח, ומגוון הרצאות בתחומים מגוונים המיועדים לתת תמיכה להורים ולילדיהם בכל תחומי החיים מהשלב הראשון ועד הגיעם לגיל 6.
לצד הסדנאות והחוגים לתינוקות וילדים, מציעה דיאדה גם מגוון פעילויות חד פעמיות (כרטיסיה), ביניהן: מפגש סיפור תיאטרון, מוזיקה וסיפורונים, פעילות במוזיקה ותנועה, קייטנות ופעילויות מיוחדות לחגים.
בנוסף, במרכז החדש תופעל חנות, המציעה מגוון רחב ביותר של מוצרים ייחודיים לתינוקות, לילדים ולהורים וביניהם: מתנות לנשים בהיריון ולאחר לידה, מגוון מוצרים לריפוי טבעי לנשים בהיריון ולאחר לידה, מוצרים תומכי הנקה, מוצרי טקסטיל לתינוקות, מוצרים ומשחקים לילדים ועוד.
לדברי אפרת אדיב, מנהלת השיווק ברשת מרכזי דיאדה: "רשת מרכזי דיאדה משלימה תהליך של התרחבות וגדילה בשנה האחרונה, ולאחר פתיחה של מרכזים חדשים בנמל תל אביב וברעננה, וחמש שנות פעילות ענפה במודיעין, אנו עוברים עם 5,000 לקוחותינו במודיעין ל"בית" גדול ורחב יותר, שינוי זה לא יגרע מהחום והאינטימיות המאפיינת את מרכזינו כיום ואנו נמשיך להוות בית למשפחות צעירות בתחילת דרכן, ונסייע להן בהתמודדות עם האתגרים העומדים בפניהם ביום-יום. בנוסף לשינוי הכתובת ולגדילה המרכז החדש יציע מוצרים המתאימים לילדים עד גיל שש, מתוך רצון להמשיך וללוות את לקוחותינו בשלבים המתקדמים שלהם כמשפחה".
על כל הפעילויות שיתקיימו במרכז בכל יום מימות השנה, ניתן להתעדכן באתר האינטרנט החדש של הרשת: www.dyada.co.il. או בטלפון: 1-700-700-815 מרכז שירות הלקוחות של הרשת.
רקע על רשת דיאדה
דיאדה הינה רשת מרכזים, המהווה בית להורים ולילדים בתחילת דרכם כמשפחה. בית זה מלווה נשים וגברים משלב ההיריון והלידה, דרך ההתמודדות האישית להקמת תא משפחתי ועד פעילויות ותמיכה בתינוקות, בפעוטות ובהורים. דיאדה מציעה מגוון של מוצרים, שירותים ופעילויות, המבוססים כולם על מקצועיות והבנה מעמיקה של הרצונות, הצרכים והקשיים עימם עשויים להתמודד ההורים. מגוון הפעילויות המוצע מעשיר ומקדם את ההורים הצעירים, ומקנה ביטחון בדרך המיוחדת בה בחרו, תוך פתיחות למגוון גדול של גישות, נטיות והעדפות. מעבר לכך מספקת דיאדה שירותים נלווים כגון הכשרת מטפלות קליניקה לייעוץ ולטיפול אישי, השכרת משאבות הנקה ועוד.
הצוות המקצועי של דיאדה מורכב מנשות מקצוע מובילות ומוכרות המתמחות בהדרכה וייעוץ למשפחות צעירות, איתן אפשר לחלוק מידע, לקבל תמיכה, להתייעץ וסתם לשחרר לחץ.

תאריך:  23/04/2009   |   עודכן:  23/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גונן אליאסי
- הודעה מטעם עיריית רמת-השרון
עדי וילדר
- הודעה מטעם חברת אופיר טורס
הילה מזרחי
- הודעה מטעם הכנסת
רונן הלל
- הודעה מטעם חברת גולן ווסט ליין
שי אלט
- הודעה מטעם חברת נשר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il