X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סלקום
▪  ▪  ▪

פעילות משהו קטן וטוב למשפחה, בקניונים ברחבי הארץ, בהיקף השקעה של חמישה מיליון שקלים. את הפעילות שתלווה בקמפיין טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט תוביל הסיסמא "משפחה זה דבר מורכב, תנו לנו לעשות לכם את החיים קלים יותר".
עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום: "במסגרת מהלך משפחה, החברה מציעה ללקוחותיה ליהנות משלל הטבות בקניונים ברחבי הארץ. זו השנה הרביעית של פעילות 'משהו קטן וטוב', שהוכיחה את עצמה לאורך השנים, עד היום נהנו מאות אלפי לקוחות סלקום ממגוון הטבות משהו קטן וטוב. לאור ההצלחה הגדולה והביקושים בקרב לקוחותינו להטבות ייחודית החלטנו גם השנה להציע פעילות זו, אנו ממשיכים להפתיע את לקוחותינו עם מגוון הטבות ייחודיות, בעלות אופי משתנה. ההטבות מתאימות השנה לכל המשפחה ומאפשרות לכל לקוח לפנק את עצמו באחד ממגוון המוצרים והרשתות השונות".
עוד הוסיף עדי כהן: "ההטבה שמעניקה סלקום ללקוחותיה היום הינה הטבה משמעותית עם ערך אמיתי, במיוחד בתקופה כלכלית קשה זו. סלקום היא החברה היחידה בשוק הסלולר שמעניקה הטבה צרכנית במגוון כה גדול של רשתות בו זמנית. בנוסף, כחלק ממהלך 'סלקום משפחה' נצא בפעילות תוכן חוויתית לכל המשפחה הכוללת גם אטרקציות לילדים. אנו רואים חשיבות רבה בשימור שביעות רצונם של לקוחותינו, ואנו נמשיך לשרת, להטיב ולהפתיע את לקוחותינו אשר מגלים הערכה והיענות גבוהה להטבות שלנו".
פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "קבוצת קניוני עזריאלי הינה קבוצת הקניונים המובילה בישראל ומקיימת שיתופי פעולה שיווקיים עם גופים מובילים במשק, במטרה להעניק ערכים מוספים וחווית קנייה ייחודית ללקוחות הקבוצה, תוך חיזוק המותג. נדיר הוסיף כי שיתוף פעולה זה הינו נדבך חשוב בתוכנית השיווק הכוללת של קבוצת הקניונים. הקבוצה רואה מטרה עיקרית בעידוד הצריכה ותמיכה בשיווק ובקידום מכירות במיוחד בתקופת ההאטה בה אנו נמצאים, ומשקיעה בכך מאמצים ניהוליים וכספיים רבים".
הטבת 1+1 תקפה בין התאריכים 9-5 למאי בקניון חיפה ובכל קניוני קבוצת עזריאלי.
קבוצת קניוני עזריאלי הינה קבוצת הקניונים המובילה במדינה ובבעלותה 10 קניונים בפריסה ארצית: קניון עזריאלי גבעתיים, קניון עזריאלי איילון, קניון עזריאלי הנגב, קניון עזריאלי ירושלים (מלחה), קניון עזריאלי תל אביב, קניון עזריאלי חולון, קניון עזריאלי הוד השרון, קניון עזריאלי מודיעין, עזריאלי הרצליה Outlet, עזריאלי אור יהודה Outlet. ההטבה תקפה גם בקניון חיפה שבצפון.
הרשתות הלוקחות חלק בפעילות: פוקס, MANGO, קרייזי ליין, אפריל, ML, celio, ילדותי, keds kids, אופטיקנה, לוצ'י, אישה אישה, זיפ, יופ, ללין, HDL, לי קופר, בלו בירד, קרוקר, נרות בשנקין, פיתויים, אריסטו שמט, no name, ג.ר.א.ס, TAG WOMAN, seventeen, ילדונים, קרביץ, דיסקרט, יטבתה, נעלי weekend, ועוד רשתות נוספות.
אודות הפעילות החוויתית:
מלבד פעילות ההטבות בחנויות השונות, בקניונים המשתתפים בפעילות תערכנה פעילויות חוויתיות ואטרקציות לילדים: תהלוכה ססגונית ברחבי הקניון - מדי שעה עגולה, בין השעות 19:00-16:00, תצא תהלוכה ססגונית ברחבי הקניון. בסיום כל מצעד דמויות התהלוכה יערכו פעילות אטרקציה לילדים. עמדת צילום חוויתית - הצלמניה שבה ניתן להדפיס תמונה למזכרת מתנה
מנגנים בקפה - דואטים של ג'ז בבתי הקפה שברחבי הקניון.
איך ניתן לממש את הטבת 1+1?
  • שולחים sms עם המילה "טוב" למספר 5150 ומקבלים הודעת sms חזרה למכשיר הסלקום המכילה קוד אישי אותו יש להציג בחנות. הלקוח יכול לשמור את הקוד שקיבל ב-sms שקיבל ולעשות בו שימוש חוזר למימוש ההטבה פעם נוספת, או למימוש הטבה עתידית. בנוסף, הלקוח יוכל לשלוח sms מחדש לפני כל מימוש של הטבה.
  • באמצעות מערכת קולית ivr - מחייגים לכוכבית 515, שם יכול הלקוח לקבל הסבר על ההטבה, רשימת סניפים, תקנון וכמובן - הרשמה. הלקוח לא צריך להזדהות (המערכת מזהה את המספר הסלולרי שלו והוא מקבל חזרה sms אותו הוא מציג בקופה).
  • באמצעות אתר האינטרנט של החברה www.cellcom.co.il, הלקוח מקליד את מספר הסלקום שלו ומקבל קוד בהודעת טקסט למכשיר הסלקום שלו אותו הוא מציג בחנות בעת מעמד הרכישה.

תאריך:  27/04/2009   |   עודכן:  27/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עדי וילדר
- הודעה מטעם מסעדת ברונו
עדי וילדר
- הודעה מטעם אופנת הגרה
אופיר אבסלנדר
- הודעה מטעם קיבוץ יסעור
דנית שכטר
- הודעה מטעם בית חולים לוינשטיין
דניאלה רייבנבך
- הודעה מטעם רשת ניו-פארם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il