X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

לראשונה, בזק מציעה ללקוחותיה חבילה של 500 דקות שיחה במחיר של 19.90 שקלים בחודש. לקוחות שירצו להצטרף למסלול החדש יכלו לעשות זאת לתקופה בלתי מוגבלת וללא כל התחייבות. על-פי נתוני החברה, לקוח ממוצע מדבר כ-400 דקות בחודש, כאשר החבילה החדשה מאפשרת ללקוחות לדבר חופשי במסלול קבוע שאינו משתנה ומבלי להיות מוטרדים מהחשבון.
בתוך כך, בזק יוצאת במבצע ללקוחות חדשים - "חבילה משולבת" הכוללת ארבעה שירותי תקשורת במחיר אטרקטיבי של 99 שקלים בחודש למשך חצי שנה. החבילה כוללת קו טלפון ו-500 דקות שיחה בכל שעות היממה, אינטרנט מהיר במהירות 2.5 מגה ומעלה ורשת ביתית. חשוב לציין כי מחיר המבצע כולל את דמי השימוש החודשיים הקבועים בבזק. לאחר תקופת המבצע מחיר השירותים המרכיבים את החבילה יהיה מחיר המחירון הקבוע בבזק.
החבילה מאפשרת ללקוחות המצטרפים חיסכון חודשי ממוצע של כ-52 שקלים למשך שנה, כלומר חיסכון כולל של 627 שקלים (תלוי במהירות הגלישה שיבחרו). לדוגמה, אינטרנט מהיר במהירות 4 מגה יעלה בתקופת המבצע 27.47 שקלים בחודש (במקום 91.90 שקלים), 500 דקות שיחה בכל שעות היום יעלו 19.90 שקלים בחודש (במקום 40 שקלים), דמי השימוש 51.60 שקלים ובנוסף רשת ביתית אלחוטית בחינם (במודל של חיוב זיכוי). סך-הכל עלות החבילה עומדת על 99 שקלים לחודש במקום 183.5 שקלים. המבצע בתוקף עד ה-30.6.09.
החבילה המשולבת הינה פריקה וכל לקוח יוכל לבחור את השירות המתאים לו על-פי צרכיו. במסגרת המבצע, בזק מציעה לראשונה חבילה של 500 דקות לשימוש בכל שעות היממה במחיר קבוע. למשל לקוח המרבה לדבר יוכל לבחור רק במסלול 500 דקות בעלות חודשית של 19.90 שקלים לתקופה בלתי מוגבלת, וזאת ללא כל התחייבות מצידו.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק, אמר כי, "במסגרת החבילה המשולבת החדשה, בזק מציעה לראשונה חבילת תמחור הכוללת תשלום חודשי קבוע עבור בנק דקות. שיטה זאת מותאמת לשינויים החלים בענף התקשורת, והצורך של חלק מהצרכנים 'להקטין סיכון' ולדעת מראש כמה הם משלמים על שירותי הטלפון, מבלי להיות מופתעים בסוף החודש".

תאריך:  27/04/2009   |   עודכן:  27/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il