רשת ארומה ישראל יוצאת בקמפיין בהשקעה של מיליון שקלים לאייס ארומה - אחד ממוצרי הדגל של הרשת. המהלך יגובה בקמפיין עיתונות ארצי, קמפיין רדיו ארצי, חסויות בערוץ 10 וערוץ 2, ובתקשורת שיווקית בסניפי הרשת.
לדברי אמיר איצקוביץ, סמנכ"ל השיווק בארומה ישראל: "אייס ארומה היה מאז ומתמיד המוצר הפופולרי של הרשת, כבר משנת 1994 בה נפתח הסניף הראשון. מדי שנה נמכרות מיליוני כוסות אייס ארומה וזאת הודות לטעם והמרקם הייחודיים של האייס, הקיץ הישראלי החם, וזמינות המוצר בכל סניפי ארומה ישראל ברחבי הארץ".
הקמפיין מציג כוס ובה אייס ארומה מזווית פנימית ומשתמש באלמנטים ויזואליים וקוליים חדשניים. הקמפיין ממתבסס על המוצר עצמו ולכל מדיה שונה נעשתה התאמה למאפייניה. היקף תקציב מסע הפרסום נאמד בכמיליון שקלים ונעשה באמצעות משרד הפרסום הביילינים.
לדברי אמיר איצקוביץ, סמנכ"ל השיווק בארומה ישראל: הקיץ ארומה ישראל בחרה להתמקד בקונספט פרסומי ייחודי, במרכזו אייס ארומה המייצג את התובנה שבכל מצב לכל אחד מאיתנו מגיע פינוק קטן.
תפריט האייסים של ארומה כולל שבעה משקאות אייס שונים כגון אייס ארומה דיאט, אייספרסו, אייס מיוגורט טבעי ועוד. אייס ארומה נמכר גם בתוספת גלידת וניל או שוקולד.
רשת ארומה ישראל מונה כ-98 סניפים ברחבי הארץ.