X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם HP
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

HP משיקה בישראל מחשב מיני נייד, שעוצב במיוחד בעבור HP על-ידי מעצבת העל הבינלאומית ויויאן טאם. המחשב, המיועד לנשים, מספק חוויית משתמשת יוצאת דופן ובמקביל מהווה אביזר אופנתי ייחודי.
קובי אלבז, מנכ"ל חטיבת המחשוב האישי של HP ישראל, ציין כי "אנו חיים בעיצומו של תהליך בו המחשב הנייד הופך לאביזר אופנה. המחשב הנייד בעיצובה של ויויאן טאם מהווה שילוב מרתק וחדשני של אופנה, עיצוב מדהים ביופיו וטכנולוגיה. כיום, כאשר לקוחות מחפשים מוצר, הם בוחנים לצד המחיר והתכונות המתקדמות - גם את רמת העיצוב. המחשב החדש מספק מענה לכל הדרישות הללו".
המחשב החדש HP Mini 1000 VIVIENNE TAM, מתהדר בכיסוי חיצוני בצבע אדום בוהק מעוטר בפרחי אדמונית ארוכים. עיטורי הפרחים המעודנים שולבו בחוכמה גם בפנים המחשב, מתחת למקשי המקלדת. המחשב מצויד בשרוול מגן מעוטר, המאפשר לשמור על המחשב ולשאת אותו כמו תיק ערב.
"כש-HP פנו אליי בבקשה לעצב עבורם מחשב נייד, מיד ידעתי מה יהיה העיצוב שלו", אמרה טאם. "המחשב עונה על צרכי האישה המודרנית, שאוהבת טכנולוגיה ורוצה להיות אופנתית. האדמונית היא הפרח הלאומי של סין. פרחים יפים אלו מסמלים שגשוג, אושר ומזל. השכבות הרבות שלהם דומים לאישה המודרנית, שמחפשת דרכים מתוחכמות לבטא את עצמה ומעוניינת לשלב טכנולוגיה בכל היבטי החיים המגוונים שלה".
העיצוב הפרחוני מהווה שילוב מעודן בין סגנון מערבי לסגנון אסייתי, בין עיצוב מודרני לעיצוב קלאסי, ובין טכנולוגיה לאופנה. המחשב עוצב בהשראת קולקציית "China Chic" של טאם, שזכתה להכרה בינלאומית, החל מבירת האפנה מילאנו ועד למשחקים האולימפיים בבייג'ינג.
העיצובים הייחודיים של ויויאן טאם משלבים בין האסתטיקה האוריינטאלית הנשית לרוח המודרנית של העולם המערבי. מוצרי בית העיצוב שלה, שהוקם ב-1994, נמכרים בחנויות כלבו מובילות ובבוטיקים בכל העולם.
מחיר מומלץ לצרכן 2850 שקלים כולל מע"מ, ניתן להשיג ברשתות המובחרות.
אודות HP:
HP, חברת הטכנולוגיה הגדולה בעולם, ממקדת ביצירת חוויה טכנולוגית פשוטה ועשירה יותר עבור לקוחותיה - החל מצרכנים פרטיים ועד הארגונים העסקיים הגדולים ביותר. ל-HP פורטפוליו מוצרים ושירותים בתחומי הדפוס, המחשוב האישי, תוכנה, שירותים ותשתיות ה-IT.
פעילות HP בישראל כוללת את: HP ישראל, מעבדות HP, חטיבת אינדיגו (חטיבת הדפוס הדיגיטלי), חטיבת דפוס בפורמט רחב מאד (סאיטקס ויז'ן לשעבר, אשר לאחרונה רכשה את חברת נור מקרופרינטרס) ומרכז הפיתוח העולמי של חטיבת התוכנה (מרקורי לשעבר).
מידע נוסף על HP ניתן למצוא באתר: www.hp.co.il.

תאריך:  04/05/2009   |   עודכן:  04/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il