X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הקמפוס האקדמי אחוה
▪  ▪  ▪

הקמפוס האקדמי אחוה יוצא, זו הפעם הראשונה, במהלך שיווקי רחב למיתוג מחדש. המהלך, הכולל בין השאר קמפיין פרסומי רחב היקף, יתבסס על פעילויות "פלאש-מוב" (Flash Mobe) באינטרנט: מדובר בסרטונים קצרים המתעדים התרחשויות לא שגרתיות ויוצאות דופן, בנות מספר דקות (ריקוד המוני, שירה מרובת קהל וכיו"ב), המתרחשות באזורים הומי אדם תוך חזרה לשגרה מבלי שניתן הסבר אודות הפעילות, או מי שעומד מאחוריה. מטבעו, גורר ה'פלאש מוב' תגובות משעשעות מציבור הצופים שאינם מודעים לכך שההתרחשות בה צפו תוכננה מראש.
בקמפיין המיתוג מחדש, תחת הסלוגן "אצלנו עושים", יושקעו למעלה משלושה מיליון שקלים, והוא יכלול פרסום באנרים באתרי אינטרנט מובילים, שילוט חוצות ואוטובוסים. משרד הפרסום המוביל את הפעילות הינו TBWA Digital.
ד"ר זיו חורב, מנכ"לית המכללה האקדמית בקמפוס אחוה, "התחרות בשוק ההשכלה הגבוהה והלימודים האקדמיים הפכה לכזו שמחייבת גם מוסד טוב לגבש אמירה יוצאת דופן בה הוא מאמין ואותה הוא רוצה להנחיל - הן פנימה כלפי הסטודנטים והן אל הציבור הרחב. בחרנו במהלך מיתוג המדבר על עשייה - עשייה למען הקהילה, למען ההצלחה, עשייה עד הסוף ללא פשרות. סגנון הקמפיין שבנבחר תומך ברעיון: הוא פעיל, דינמי, חדשני ולא שגרתי ומתאים מאד לקהל היעד הצעיר".
תהליך החשיבה לקראת מהלך המיתוג המחודש ערך כשנה ונטלו בו חלק אנשי סגל אקדמי, אנשי מנהל אקדמי, סטודנטים, אנשי פרסום ויחסי ציבור. המטרה אותה שמה לנגד עיניה אחוה הייתה לבחון מה ייחודה, מה היא מעוניינת להיות ולמי אחוה מתאימה. "הבנו שבניגוד למוסדות אחרים שפונים לציבור המועמדים עם טרנד חדש של נוחות וקלות כמו מערכת שעות נוחה ומעט לימודים לתואר בלי מאמץ", אומרת דר' חורב, "אנו מעוניינים באנשים המעוניינים להגיע רחוק תוך כדי עשייה הן למען עצמם והן למען החברה בה הם חיים. אנו מאמינים שתואר אקדמי צריך להיות מושג בעשייה, ועשייה מניבה פירות".
תחת ההנחה "לעשות", הוחלט לבסס את הערך בתוך הקמפוס עצמו, ולכן מאפשרת הנהלת הקמפוס לסטודנטים לעשות פעילויות כלשהן, אשר ניתן להפיק מהן תועלת לחיים. לצורך כך הוקם אתר מיוחד לסטודנטים www.achva-do.co.il, בו יכולים הסטודנטים לבחור מה הם רוצים לעשות מבין מגוון פעילויות. השתתפות בפעילות מזכה את הסטודנטים בקרדיטים שניתנים למימוש בפעילויות לבחירה.

תאריך:  07/05/2009   |   עודכן:  07/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il