X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הפדרציה הבינלאומית לסוכרת
▪  ▪  ▪

הפדרציה הבינלאומית לסוכרת (IDF), הודיעה (יום ה', 7.5.09) על השקת אתר הדגל החדש והמשופר שלה - www.idf.org. הפדרציה, המייצגת יותר מ-250 מיליון אנשים עם סוכרת בעולם, שכללה את האתר כדי שיענה טוב יותר על צרכיה.
"אתר האינטרנט שלנו צריך לשמש את קהילת הסוכרת העולמית כאתר הראשון שאליו מגיעים", אמר מריו פץ, מנהל קשרי החוץ של הפדרציה. "אנו רוצים לשרת את הצרכים של אנשים עם סוכרת, אנשים המעוניינים לדעת יותר על סוכרת, ממשלות וחוקרים המחפשים נתונים עובדתיים על מגיפת הסוכרת, וארגוני סוכרת ובריאות המחפשים חומר גלובלי על הטיפול בסוכרת, מניעתה ומידע עליה".
יותר מ-250 מיליון אנשים בכל העולם חיים עם סוכרת והמספר הזה צפוי להגיע ל-380 מיליון עד שנת 2025 לפי אטלס הסוכרת של הפדרציה הבינלאומית לסוכרת. הסוכרת הפכה למגיפה של המאה ה-21 והפדרציה עוסקת בהתמודדות עם הסוכרת באמצעות תוכניות ברמת הקהילה למודעות בינלאומית ויוזמות תמיכה. המטרה של הפדרציה היא לשפר את הטיפול באנשים עם סוכרת ולהשפיע על מדיניות, ולספק, לקדם ולהחליף מידע איכותי על סוכרת. אתר האינטרנט של הפדרציה משמש כמקום מפגש לאנשים עם סוכרת ומשפחותיהם, ספקי שירותי בריאות וממשלות מכל העולם.
"התחלנו את הפרויקט הזה לפני שלוש שנים כדי להציג פרויקטים ספציפיים של הפדרציה וליצור להם זהות, כגון "גשרים", "קול הסוכרת" (Diabetes Voice), "חיים לילד" (Life for a Child), יום הסוכרת העולמי וועידת הסוכרת העולמית. מלכתחילה מטרתנו הייתה להשתמש ולדבוק בתקנים ובהנחיות הנגישות העדכניים ביותר המתייחסים לאתרי אינטרנט", אמר אלן בוט, מנהל התקשורת המקוונת של הפדרציה. "בעזרת אתר הפדרציה המשופר, אנו מוכנים כעת להמשיך ולפתח תוכן לקהל רחב יותר, להרחיב את השפות שלנו ולאמץ רשתות חברתיות באינטרנט".
הפדרציה כבר משיגה את המטרות האלה באמצעות האתרים www.worlddiabetesday.org ו-www.worlddiabetescongress.org. יום הסוכרת העולמית, המצוין כל שנה ב-14 בנובמבר - הוא מסע ההסברה העיקרי להגברת המודעות של עולם הסוכרת ויום בריאות עולמי של האו"ם. אתר האינטרנט משמש כגורם המניע הגלובלי של מסע ההסברה במהלך השנה. הוא זמין בשלוש שפות ומשולב ברשתות חברתיות כמו פייסבוק וטוויטר.
ועידת הסוכרת העולמית של הפדרציה הבינלאומית לסוכרת נערכת כל שנתיים, והוועידה הבאה תיערך במונטריאול, קנדה, בין 18 ל-22 באוקטובר 2009. ועידת הסוכרת העולמית היא אחת מהוועידות הרפואיות הגדולות בעולם ובאמצעות האתר www.worlddiabetescongress.org צופים את כל הצרכים של הנציגים המשתתפים ונותנים להם מענה.
"אנו משתוקקים לפתח את הפונקציות הרבות שעומדות לרשותנו", אמר בוט. "צפו לדברים מלהיבים רבים מהפדרציה בעתיד!".
הפדרציה הבינלאומית לסוכרת היא ארגון גג של יותר מ-200 ארגונים חברים ביותר מ-160 מדינות, המייצגים יותר מ-250 מיליון אנשים עם סוכרת, משפחותיהם וספקי שירותי הבריאות שלהם. משימתה של הפדרציה היא לקדם את נושא הטיפול, המניעה והריפוי של הסוכרת בכל רחבי העולם. הפעילויות העיקריות שלה כוללות הספקת מידע לאנשים עם סוכרת ולאנשי מקצוע בתחומי הרפואה, מסעות הסברה להגברת המודעות וקידום והחלפת מידע. הפדרציה הבינלאומית לסוכרת היא ארגון לא ממשלתי המקיים קשרים רשמיים עם ארגון הבריאות העולמי ומסונף למחלקת המידע הציבורי של האומות המאוחדת. למידע נוסף בקרו באתר www.idf.org.

תאריך:  07/05/2009   |   עודכן:  07/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרון שפירא
- הודעה מטעם הקמפוס האקדמי אחוה
ליאור הזלמן
- הודעה מטעם חברת הדיה
ד"ר אמיר גילת
- הודעה מטעם אוניברסיטת חיפה
דובר צה"ל
- הודעה מטעם דובר צה"ל
שי חייק
- הודעה מטעם התאחדות הסטודנטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il