X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת i-rox
▪  ▪  ▪
יהודית סוויסה [צילום: יח"צ]

חברת i-rox, המתמחה בפיתוח תוכנה בסביבות טכנולוגיות מתקדמות ומספקת שירותי פיתוח תוכנה במיקור חוץ, פיתחה מערכת חכמה לניהול איכות ההוראה עבור מכללת אפקה - המכללה האקדמית להנדסה בתל אביב.
המערכת שפיתחה i-rox מבוססת על סקרים, על יישומים סטטיסטיים, על שילוב עתידי של כלי BI מתקדמים, ומאפשרת להנהלת המכללה לא רק מדידה ומעקב אחר רמת איכות ההוראה, אלא גם תגמולם של סגל המרצים בהתאם לדירוגם. היקפו של הפרויקט נאמד בכ-150 אלף שקלים.
מכללת אפקה קמה במטרה להוביל את ההכשרה האקדמית ההנדסית בישראל. המכללה מכשירה כיום כ-1,900 סטודנטים לתואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול, בהנדסת מכונות ומערכות, בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה, בהנדסת תוכנה ובהנדסה רפואית.
"על-מנת לשמור על הרמה האקדמית הגבוהה של לימודי ההנדסה במכללה, היה נחוץ לנו אמצעי מעקב אחר רמת ההוראה. המערכת החדשה תאפשר לנו זאת. המערכת יודעת לאסוף נתונים אודות פעילות המרצה ותהליך ההוראה בקמפוס ולבצע אינטגרציה ביניהם, שתאפשר הסקת מסקנות ויישומן, לטובת בקרה רציפה אחר רמת ההוראה בקמפוס ולשם ביצוע שינויים בהתאם לדרישות המשתנות של וועדת ההוראה במכללה והמועצה להשכלה גבוהה", אומר יצחק קרבצ'ינסקי, מנהל אגף טכנולוגיה ומערכות מידע במכללת אפקה.
יהודית סוויסה, מנכ"ל משותף בחברת i-rox, ציינה כי המערכת, שאמורה לעלות לאוויר בעוד כחודשיים, פותחה בטכנולוגיית NET 3.5 והיא תשתלב בפורטל של המכללה עם גישה על בסיס זיהוי והרשאה. זוהי מערכת חכמה המאפשרת למדוד את רמת המרצים לפי קריטריונים משתנים.
על חברת i-rox
i-rox מתמחה בפיתוח תוכנה בסביבות טכנולוגיות מתקדמות ומספקת שירותי פיתוח מגוונים עבור לקוחותיה. החברה שנוסדה לפני שלוש שנים על-ידי רותי מרגלית ויהודית סוויסה המשמשות מנכ"ליות משותפות - מעסיקה כ-70 מהנדסות תוכנה מהקהילה החרדית בעלות השכלה אקדמית בתחום מדעי המחשב וההנדסאות. מרכז הפיתוח של i-rox הממוקם בבני ברק, מאויש במנהלות פיתוח מהשורה הראשונה בענף. מאז הקמתה רשמה i-rox שיעורי צמיחה מרשימים, ומחזור מכירותיה הסתכם ב-2008 במיליוני שקלים. הצלחתה של החברה ויתרונה התחרותי מבוססים על מקצוענות ועל ידע במגוון כלים וסביבות טכנולוגיות המאפשרים לחברה לספק שירתי פיתוח ברמה גבוהה במיוחד ובעלות הנמוכה בעשרות אחוזים בהשוואה למתחרים.
על מכללת אפקה להנדסה
המכללה קיימת משנת 1996, מתמחה בלימודים אקדמיים בהנדסה לתואר B.Sc. והינה המכללה האקדמית להנדסה היחידה בתל אביב. המכללה מוכרת כמוסד אקדמי על-ידי המועצה להשכלה גבוהה ומוסמכת להעניק תואר ראשון (B.Sc.) בהנדסת חשמל ואלקטרוניקה, בהנדסת מכונות ומערכות, בהנדסת תוכנה, בהנדסת תעשיה וניהול ובהנדסה רפואית.

תאריך:  12/05/2009   |   עודכן:  12/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חניתה סידס
- הודעה מטעם חברת לילית קוסמטיקה
מיכל שבן-קוצר
- הודעה מטעם חברת מפעלי ים המלח
עדי
- הודעה מטעם יחסי ציבור
אירית נחמני
- הודעה מטעם המרכז הישראלי לניהול
סיגל בוקשטיין
- הודעה מטעם חברת ימבטבע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il