X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם איגוד האופניים
▪  ▪  ▪
[צילום: עידן פלד]

בשישי האחרון (15.5.09) התקיים בפארק הירקון בתל אביב ובגני התערוכה, האירוע השלישי במסגרת פרויקט "אופניים לכולם" של איגוד האופניים. במסגרת האירוע הגיעו באוטובוסים בכל קצוות הארץ כ-12 מועדוני רכיבת אופניים שקמו בשנה האחרונה במסגרת הפרויקט, פרקו את זוגות האופניים, קיבלו חולצות, אופניים למי שחסר, מלווה לדרך ויצאו לרכיבה לאורך פארק הירקון.
הטיול לאורך פארק הירקון היווה אטרקציה גדולה עבור רבים מהילדים שכלל לא ביקרו באזור זה. ילדים מדרום ומצפון הארץ שהגיעו, נכחו לדעת ולהכיר את הפארק המקסים הזה כשעצרו לכמה דקות בכמה מהתחנות היפות לאורכו: מתקני האימון בספורטק, שפך הירקון לים באזור רידינג, פינת החי הנפלאה בשכונת בבלי, מתחם ראש ציפור ואזור שבע טחנות שם אף חלקם האכילו את הברווזים.
לאחר שסיימו את הטיול בפארק הירקון, נכנסו המשתתפים וביקרו בתערוכה הלאומית לאופניים "Bikes2009" שהתקיימה בגני התערוכה, שם הם נהנו ממיצגים רבים, מופעי אקסטרים, תצוגות אופנה והרבה הרבה אקשן.
אל הילדים והקבוצות התלוו כ-15 מתנדבי הפרויקט, רוכבי אופניים, שפינו להם את שעות הבוקר של שישי, ויתרו על רכיבת האופניים השבועית עם החברים והגיעו בכדי לתמוך בפרויקט ובפעילות החשובה.
יונס, מנהל הספורט של מועצת טובא זנגוריה, ישוב בדואי בצפון הארץ שלהם זו הופעה ראשונה במסגרת הפרויקט, אמר כי "הילדים והנערים חזרו הביתה עם חוויה בלתי נשכחת ומעניינת. כעת אנו משפצים את המועדון המקומי וזאת לטובת הקמת מתחם יפה ונאה לטובת מועדון אופניים במסגרת פרויקט אופניים לכולם".
אייל הרשטיק, מנהל הפרויקט, הוסיף ואמר: "היה נפלא היום! לראות את כמות הילדים שהגיעו, לראות את ההנאה שלהם מהעיסוק באופניים, לדעת כי להרבה מהם זו תהיה חוויה בלתי נשכחת רק עוזרת לנו להבין יותר עד כמה הפרויקט הזה חשוב ונכון. אני מודה מקרב לב למארגני תערוכת Bikes2009 על שיתוף הפעולה ולמתנדבים הרבים. אני מזמין עוד רוכבים לבוא ולהצטרף לעשייה, לתרום ולהתנדב בכדי שאלפי ילדים ייהנו מאופניים ומפעילויות כאלו".
פרויקט "אופניים לכולם" עוסק בחינוך סביבתי של ילדים ונערים באמצעות אופניים. הילדים בפרויקט רוכשים הרבה ערכים שונים ומגוונים כגון: אהבת הארץ, גיבוש קבוצתי, שמירה על רכוש וציוד, תזונה ובריאות, דו קיום ועוד. הפרויקט הינו בחסות מינהל הספורט ופרטים נוספים עליו ניתן לראות כאן: www.bikes4all.org.il.
הפרויקט מתאפיין ברבגוניות של נוף אנושי ובין המועדונים ישנם: כ-11 מועדונים מהמגזר היהודי, שלושה מועדונים מהמגזר הבדואי (דרום וצפון הארץ) ומועדון מהמגזר הדרוזי. חלקם של המועדונים עוסקים בחינוך וטיפול בילדים ונערים בסיכון.

תאריך:  18/05/2009   |   עודכן:  18/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il