013 נטוויז'ן עולה היום בקמפיין בלעדי וייחודי לעידוד השיחות הבינלאומיות באתרים מובילים באינטרנט. באמצעות באנר פרסומי אשר יופיע באתרים הנבחרים יוכל הגולש לחייג לחו"ל, כל זאת על-ידי הקשה פשוטה של מספר היעד וכן מספר הטלפון בארץ ממנו מעוניין לבצע השיחה. בתום הזנת הפרטים ובתוך מספר שניות, מכשירו האישי של הגולש יצלצל והוא יוכל לשוחח עם היעד הנבחר למשך 10 דקות וללא תשלום. מדובר בקמפיין חדשני שנעשה על-ידי משרד הפרסום JWT DIGITAL. עלות ההשקעה בקמפיין כמיליון שקלים.
הבאנר החדשני יפורסם באתרים: Ynet, גלובס, דה מרקר, כלכליסט, תפוז, נענע10, רשתות חברתיות, אתרים סגמנטליים - של המגזרים: חרדי (ערוץ 7, חדרי חדרים), רוסי, צרפתי, ג'רוזלם פוסט וכן אתרים נוספים. השיחה תתאפשר מטלפון ישראלי בלבד (נייח או נייד) לכל יעד בעולם מלבד יעדי לווין ויעדי פרמיום. כל לקוח יוכל לחייג שיחה אחת או מספר שיחות שונות עד למקסימום מצטבר של 10 דקות. משך הקמפיין מה-20.5.09 ועד ה-30.6.09.
צילי בלקינד, סמנכ"ל השיווק 013 נטוויז'ן: "מדובר בקמפיין חדשני שלא נעשה עד כה שמטרתו ליצור אינטראקטיביות עם קהל הגולשים וליצור חיבור בין עולם השיחות הבינלאומיות לעולם האינטרנט, חיבור מפתיע וחדשני. עשינו שימוש בטכנולוגיה מתקדמת לצורך קמפיין זה מתוך חשיבה יצירתית ורצון להפתיע את הגולשים בפרסום חדשני שבחובו הטבה שתאפשר להם לדבר עם יקיריהם בחו"ל באמצעות הקלדה פשוטה של נתונים ובמרחק נגיעה בלבד".