X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת Great-Shape
▪  ▪  ▪

בתאריך ה-31 במאי מציין ארגון הבריאות העולמי "יום ללא עישון". מטרתו של יום זה היא להעלות על סדר היום העולמי את מגיפת העישון ולהגביר את המודעות למניעת תמותה. על-פי הנתונים 23% מהציבור בישראל מעשנים סיגריות. 29% מהגברים הבוגרים ו-18% מסך הנשים בישראל, מעשנים כיום. אחוז המעשנים הגבוה ביותר הוא בגילאים הצעירים שבין 24-21. מחצית מכלל המעשנים מעשנים בין 20-10 סיגריות ביום. 10% מעשנים למעלה מקופסא שלמה ביום.
מחקרים רבים מצביעים על קשר שבין עישון לכושר גופני. עישון כרוני עלול לגרום לירידה משמעותית ביותר בכמות החמצן הזמינה לשרירים העובדים ובכך לפגיעה בביצועי סבולת בזמן פעילות גופנית.
רשת Great-Shape יוצאת לראשונה, לקראת "יום ללא עישון" בשיתוף פעולה קבוע, עם רשת אלן קאר - הדרך הקלה להפסיק לעשן. במסגרת שיתוף הפעולה תפתח אלן קאר סדנאות לגמילה מעישון בכל מועדוני רשת Great-Shape. מנויים חדשים ומנויים קיימים של הרשת, אשר יחליטו להשאיר את תקופת העישון מאחור, יוכלו להירשם לסדנאות להפסקת עישון, בעלות של 50% משווי הסדנה (את 50% הנותרים תסבסד רשת Great-Shape).
ירון סלע מנכ"ל רשת Great-Shape מוסר כי: "רשת Great-Shape מאופיינת לא רק כרשת של מועדוני כושר, אלא רשת המעניקה ללקוחותיה מכלול רב של אמצעים להקניית אורח חיים בריא. שיתוף הפעולה עם רשת אלן קאר, יעניק למנויי הרשת המעשנים את ההזדמנות להיגמל מעישון, בסבסוד של 50% על-ידי רשת Great-Shape, ולהגיע לתפוקה המקסימאלית בחדר הכושר".
למנויי הרשת אשר יירשמו לסדנאות הגמילה מעישון, תותאם תוכנית משולבת על-ידי דיאטנים ויועצי הכושר של הרשת. בה תומלץ תזונה נכונה ותוכנית אימונים אשר יקלו על המתאמן לעבור את תקופת הגמילה הראשונית.
בנוסף, תממן רשת Great-Shape סדנה לעובדי הרשת.
על אלן קאר:
רשת אלן קאר "הדרך הקלה להפסיק לעשן" היא רשת בינלאומית הקיימת משנת 1983. ברשת קיימים למעלה מ-100 מרכזים ב-45 מדינות. יישום השיטה מבוסס על מפגש חד פעמי באורך שש שעות ללא תרופות, תחליפים, הפחדות או גימיקים. השיטה מאפשרת הפסקת עישון מיידית וקלה, ללא שימוש בכוח רצון וללא תופעות לוואי. חברת אלן קאר היא היחידה בתחומה המציעה ללקוחותיה החזר כספי מלא במקרה והם חזרו לעשן. אחוזי ההצלחה שלה הם גבוהים במיוחד - למעלה מ-90% מפסיקים לעשן על-פי תנאי האחריות בכל מרכזי אלן קאר ברחבי העולם.

תאריך:  25/05/2009   |   עודכן:  25/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il