X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מרפאות כללית רפואה משלימה
▪  ▪  ▪
[צילום: קטיה לין]

רשת מרפאות כללית רפואה משלימה, הרשת הגדולה מסוגה בישראל, הודיעה היום (ב, 25.5.09) על השקה מחודשת של מרפאת הקריון הותיקה לרפואה משלימה, השלישית במספר מאז שהוקמה הרשת. מרפאת הקריון המשרתת כ-60,000 לקוחות מאזור הקריות, נחשבת למרפאה מובילה בקנה מידה ארצי הן בגודלה והן בכמות הלקוחות הפוקדים אותה. במהלך חמש שנים הוכתרה כמרפאה מצטיינת ארצית.
לרגל עשור להיווסדה, הרחבת הפעילות ולרווחת המטופלים, חידשה מרפאת הקריון את פניה ועברה הרחבה, שיפוץ ועיצוב מחדש של חדרי הטיפולים, חדר ההמתנה והמשרד, למתחם המרפאה התווספה כעת גם מרפאת כללית אסתטיקה, מלבד מרפאת כללית סמייל לרפואת שיניים מתקדמת, והיה צורך בהרחבת שטח המרפאה.
המרפאה תכלול מעתה תשעה חדרי טיפולים,וחדר סדנאות ותכלול מגוון טיפולי רפואה משלימה, לרבות :דיקור, שיאצו, רפלקסולוגיה, טווינא, כירופרקטיקה, נטורופתיה, הומאופתיה, פלדנקרייז, עיסוי, שיטת פאולה, וביו פידבק. מנהל המרפאה הוא ד"ר משה שרף, מנהלנית לילך כהן.
במרפאה בה מטופל חתך גילאים רחב - החל מילדים, מבוגרים וכלה בבני גיל הזהב, השירות המעולה והמקצועי בא לידי ביטוי גם בעיצוב הפנים. הכורסאות הן ארגונומיות (מותאמות למשתמש) ותוכננו כך שהן מאפשרות ישיבה נוחה גם למטופלים הסובלים מכאבים, הדלפק מתוכנן כקשת קעורה, פתוחה ומזמינה לגשת, התאורה בחדרי הטיפולים היא נסתרת ויוצרת אור נעים בזמן השכיבה על מיטת הטיפולים.
מיכל רוזן, מעצבת פנים, מומחית בעיצוב פנים תדמיתי, מציינת: "בעיצוב המרפאה, בא לידי ביטוי חזון הריפוי ההוליסטי תוך התייחסות למכלול ולשלם ואת תפיסת המרפאה לרפואה משלימה. המרפאה תוכננה בקווים זורמים ומעוגלים. פינות ההמתנה מתוכננות בשני חלקי מעגל המשלימים יחד ספירלה שבמהותה מסמלת תחושת רוגע, זרימת אנרגיה והרמוניה. בעיצוב הפנים הודגש החיבור לטבע על-מנת ליצור חזות שמשקפת את המותג כללית רפואה משלימה".
גלעד שגב, המנהל הארצי של ש.לה (כללית רפואה משלימה, כללית סמייל וכללית אסתטיקה), מציין: "השקתה המחודשת של מרפאת הקריון הינה במסגרת מגמת ההתרחבות של רשת המרפאות של כללית רפואה משלימה, הגדולה מסוגה בישראל, ושאיפתנו היא להעניק את מגוון הטיפולים לרווחת ולנוחותם של תושבי אזור הקריות בקרבת מקום מגוריהם על-ידי מטפלים בכירים ובמחיר הוגן, תוך שמירה על מקצועיות ואיכות גבוהה".
אודות רשת מרפאות כללית רפואה משלימה: רשת מרפאות כללית רפואה משלימה מבית שרותי הכללית, הוקמה ב-1997 ומונה כ-50 סניפים בפריסה ארצית. בכללית רפואה משלימה מגוון טיפולים רחב, שנבחרו תוך הקפדה על הסטנדרטים הרפואיים הגבוהים ביותר, המקובלים גם בעולם המערבי. הטיפולים ניתנים על-ידי מיטב המטפלים בארץ ותחת פיקוח רפואי מלא. כל מטופל בכללית רפואה משלימה עובר אבחון רפואי על-ידי רופא מוסמך ברפואה קונבנציונלית אשר עבר הכשרה גם ברפואה משלימה. הרופא בוחן את מצבו של המטופל וממליץ לו על תוכנית טיפולים היעילה והבטוחה ביותר עבורו.
כללית רפואה משלימה, טלפון: כוכבית 2829.

תאריך:  25/05/2009   |   עודכן:  25/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il