וואלה! שופס, אתר הקניות הגדול בישראל, יוצא בקמפיין טלוויזיוני חדש באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן, בהיקף מוערך של כ-1.5 מיליון שקלים.
הקמפיין, תחת הסיסמא: "פראייר מי שלא קונה באינטרנט", יעלה בערוצים 2 ו-10 ויימשך כחודש ימים. מטרת הקמפיין לחשוף את אפשרות הקניות באינטרנט לקהלים חדשים אשר טרם התנסו בקניות ON LINE ולהדגיש את ההזדמנות בקניות מוזלות בוואלה! שופס, דווקא בתקופת מיתון בה יש יתרון משמעותי לרכישה באינטרנט שהינה זולה יותר ונוחה יותר.
סיגל כספי, סמנכ"ל שיווק וסחר של וואלה! שופס, מציינת כי הקמפיין הינו חלק ממהלך אסטרטגי של וואלה! שופס כאתר הקניות המוביל, לייחס לעצמו את תחום הקניות באינטרנט לחזק את מעמדו בתחום הקמעונאות כולל החנויות הפיזיות.
עוד מוסיפה כספי, כי תחום הקניות באינטרנט צובר תאוצה לאור המיתון, כאשר תחום מוצרי החשמל, המהווה 70% מהקניות באינטרנט, נשאר יציב מתחילת 2009, זאת לעומת ירידות של כ-25% ברשתות השיווק ובחנויות המתמחות.
סך היקף הקניות באינטרנט נאמד בכשני מיליארד שקלים בשנה, וואלה! שופס מחזיקה בנתח של 25%.
קבוצת וואלה! שופס הכוללת את וואלה! טורס, וואלה! Buy, וואלה! Pay, וואלה! פרינט ו-וואלה! ביטוח הינה קבוצת אתרי הסחר האלקטרוני המובילה והגדולה בישראל, עם היקף מכירות שנתי של כ-400 מיליון שקלים (נכון לשנת 2008). לוואלה! שופס מעל 600 אלף מנויים רשומים ומיליון וחצי גולשים ייחודים כל חודש.