X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Yes
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

החל ביום ראשון ה-7.6 יוצאת Yes חברת בקמפיין להשקת מכשיר ה-yesMaxHD בהשקעה של 10 מיליון שקלים.
כאמור, לפני כחודש השיקה Yes לראשונה בישראל בהשקה רכה את המכשיר המשולב החדש YesMaxHD, המאפשר ליהנות מיכולות ההקלטה והצפייה האישית של המקס לצד איכות הצפייה המרבית של HD.
הקמפיין מבית מקאן אריקסון יעלה בערוצים 2, 10, בבתי הקולנוע, באינטרנט ובעיתונות.
סרט הפרסומת מחזיר אותנו לתקופת האבן ומציג משחק כדורגל פרימיטיבי בין שתי קבוצות של אנשי מערות. השפה ה"פרימיטיבית" והעובדה כי המשחק מתפתח שלא כצפוי מחזקים את מסר הקמפיין שהגיע הזמן להתקדם לחוויית הצפייה של הדור הבא. הפקת סרט הפרסומת משלבת סט מושקע וגרנדיוזי, עשרות ניצבים באיפור ולבוש ייחודי שנעשה במיוחד עבור הסרט בנוסף לשילוב של דינוזאורים באנימציה תלת ממד.
דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של חברת Yes: "השקת מכשיר ה-yesMaxHD תביא לגידול משמעותי בהיקף הצופים בארץ שייהנו משידורי HD והינה צעד נוסף בשדרוג חוויית הצפייה שאנו מעניקים ללקוחותינו. העובדה כי חלה עלייה מתמדת בזמן הצפייה בטלוויזיה בארץ, לצד הגדלת החדירה של מכשירי ה-yesMax מעידה כי הטלוויזיה ממשיכה להיות אמצעי הבידור המוביל בכל בית בישראל".
הבמאי שחר סגל וחברת ברודקאסט לקחו על עצמם את האתגר ליצור פרסומת ייחודית המשלבת דינוזאורים שנבנו בקנה מידה 1:1 למימדיהם הטבעיים.
על המשימה יוצאת הדופן של בניית דינוזאורים בתלת מימד ושילובם בסט חי ושחקנים אמיתיים עם אינטראקציה ביניהם, הופקד צוות של 10 אנשי תלת ושלושה אנשי קומפוזיטינג. זאת בנוסף ל-30 מחשבים שעבדו סימולטנית במשך חודש על-מנת לייצר תמונה ריאליסטית.

תאריך:  04/06/2009   |   עודכן:  04/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il